Een tijdje niet meer gereageerd omdat ik het even druk had, en ondertussen veel gemist zie ik!
Coconut: Haha, die afwasborstel is geweldig!
Esther: Fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad! Wat kan het toch leuk zijn om de bunnies weer terug te zien .
Haha zalig om ze zo te zien liggen!
Lienie: Sterkte!
Tarzan: Onze geweldige mascotte Kaasje.. Ik denk dat iedereen hier zijn blije hoofdje zal missen! _____________________________________
Hier gaat alles super met de nijntjes, ze hebben het heel erg naar hun zin! Ondanks dat ik ervoor vreesde, zijn het nu de beste vriendjes! Ze wassen elkaar, gaan bij elkaar liggen, eten gezellig uit hetzelfde bakje en zijn nu samen bezig aan een heel gangenstelsel .
Ik ben er toch over aan het denken om ze (volgend jaar) in te sprayen met Nomyasis nu ik al die horrorverhalen over maden hoor (en als je het gaat opzoeken word je helemaal ongerust ). Zou het nu nog zin hebben om ze in te sprayen of toch maar gewoon volgend jaar?
Tarzan voelde bijna alsof mijn eigen konijntje was overleden , Kaasje was onze mascotte onze held . Met jou mis ik zijn vrolijke foto's , zijn boevenstreken en mooie poses . Rust zacht Kaasje
No myasis durf het niet te zeggen of het nu nog nut heeft
Echt he, ik mis die anderen ook zeker weten heel erg, ze hebben allemaal zo hun trekjes die ik mis, maar Kaasje was gewoon altijd zo ontzettend aanwezig en ik moest altijd zo enorm om hem lachen dat ik hem toch echt enorm mis die kleine clown
Ik denk dat ik volgend jaar ook maar nomyasis ga sprayen, vertrouw nu nergens meer op
Dierenarts had het hier afgelopen vrijdag meegegeven en gezegd iedere vier weken, zelfs zonder einddatum gewoon het hele jaar Heeft uiteindelijk geen nut meer gehad natuurlijk. Maar ik snap eigenlijk niet dat ze dat niet preventief alle konijnenbezitters aanraden.
Anoniem
Geplaatst: 20-08-18 22:06
Tarzan
Pfff keek net op marktplaats en ik ben het konijn tegengekomen , en ik mocht al niet op MP kijken
Alles wat ik stiekem zoek , blauwbont en een hangoor..
Maarja een fokker ik heb daar nooit goede gevoelens bij
Dooortje
Geplaatst: 20-08-18 22:20
Rebecca mag ik vragen welke fokker? Mijn voedster komt ook van een fokker (blauwbont en hangoor ), als het om dezelfde fokker gaat dan zou ik het niet doen.. Ik zie dat je uit Friesland komt en Nora ook. Dus zou zo maar dezelfde fokker kunnen zijn!
Oké bedankt . Kan je dat veilig online bestellen of best bij de DA halen? En is er een plek waar je niet mag sprayen?
Jazeker! Madenweg heb ik op junai.nl besteld. De antimyiasis spray hebben ze vaak in de dierenwinkel !
Bedankt!
_Tarzan
Geplaatst: 21-08-18 11:28
Haha verleidelijk he Esther, mijn vriend zegt ook nu maar even geen konijnen erbij, na je bevalling weer We zitten duidelijk niet op 1 lijn Sowieso kijken of die 3 straks samen kunnen aangezien Puk en Pepper allebei pittige dames zijn anders moet er wel minimaal eentje bij voor Pukje!
Moppie, volgens mij was de nomyasis spray beter dan die wat je in de dierenwinkel vindt. Nomyasis krijg je geloof ik via medpets