Huh? Wow ik was er zeker van dat dit in het Max Verstappen topic gepost werd. Sorry! Snothoofd vandaag..
GreaseMonkey
Geplaatst: 23-10-17 21:15
Ohhh jeetje arme Sansa Van het een in het ander. En dat allemaal door dat kl*teprikkeldraad... Van mij mag die troep verboden worden. Hier brandt een kaarsje voor haar, hopelijk helpt het
Gister was Grim zo aanhankelijk, hij voelde mij duidelijk aan, kwam alleen maar bij mij zitten om te kroelen. Wandelde achter mij aan door het gras en liet de takjes zelfs liggen..
An animal's eyes have the power to speak a great language.
Sabbientje
Geplaatst: 24-10-17 09:13
oh jemig wat een pech zeg Ik duim voor Sansa. Hoop zo dat ze er weer bovenop komt.
Dani
Geplaatst: 24-10-17 09:36
Oh nee, arme Sansa...ze ziet er ook echt ongelukkig uit op de foto. Ik duim voor je dat je alle pech nu gehad hebt en dat ze er weer bovenop komt.
Dankjewel, zie nog niet echt vooruitgang. De wond wilt ook niet sluiten (of het valt mij niet op omdat ik het 2x daags zie) Krijg er nog steeds dood vlees vanaf, ze eet wel zeer goed en is actief. Qua gedrag begint ze steeds meer praatjes te krijgen.
Zie op de cam wel dat ze regelmatig haar kopje omlaag heeft en je ''ziet'' haar ademen met haar lijf. (Ze ademt niet via de bek maar gewoon normaal via de neus) Ze heeft het (nog) niet benauwd. Hoop dat de medicijnen snel aanslaan.. Als het erger word laat ik haar inslapen, al wil ik überhaupt niet wachten tot ze het benauwd krijgt. Wil niet dat het een lijdensweg word.. Heb wel het geluk dat de dierenarts hier op de hoek 24/7 bereikbaar is dus zou haar bij wijze van binnen 5 minuten kunnen laten gaan, daarvoor hoef ik niet helemaal naar Zelhem.
Woow, ik ben helemaal onder de indruk. Ik heb net een (kerk?)uil gezien, ik kan me niet bedenken wat t anders is geweest. De vleugels waren enorm, in vergelijking met een duif die hier veel zitten. Hij schrok alleen van mn honden en natuurlijk had ik net niet mn telefoon bij de hand. Maar poeh, gaaf hoor. Ben benieuwd of ik t bij daglicht nog s zie