Moderators: Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly, Firelight, Muiz, NadjaNadja
Fabster schreef:Welke hond? Of wil je dat niet zeggen? Het is wel een hele fijne stichting, vind ik. Ik heb nog heel regelmatig contact. En er is ook een opvangadres bij mij in het dorp. Daar kom ik ook wel regelmatig lang (te paard en ZhuZhu mee). Heb die vrouw ook wel eens gesproken. Echt leuke mensen.
TinkerTreas schreef:Fabster schreef:Welke hond? Of wil je dat niet zeggen? Het is wel een hele fijne stichting, vind ik. Ik heb nog heel regelmatig contact. En er is ook een opvangadres bij mij in het dorp. Daar kom ik ook wel regelmatig lang (te paard en ZhuZhu mee). Heb die vrouw ook wel eens gesproken. Echt leuke mensen.
Ik vind Marlin erg leuk. Maar ik heb nog een paar suggesties gekregen die misschien nog wat beter in ons gezin passen. Dus ik ga me er nog rustig in verdiepen.
Marlin is vrij klein (rond de 10 kilo) en dat vind ik een mooi handzaam formaat. Maar met de kinderen is een wat grotere, maar rustigere hond misschien wel beter.