De jarige dizz, genieten van op de bank geknuffeld worden.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Gefelicteerd!
Toen vond hij het nodig om nog even te gaan poepen, ook al had hij dat allang gedaan. Na 1km werden we ingehaald door de persoon die na ons startte (zit 30s tussen de starters). En tja, dat kan je natuurlijk niet zomaar laten gebeuren. Dyson begon keihard te trekken en achter die andere hond aan te gaan. Helaas voor hem hou ik dat nog niet zo lang vol en zeker toen niet want door het hem mee moeten sleuren had ik al een steek
Zo'n 300m voor de finish werden we door nog iemand ingehaald en daar hebben we tot de finish achteraan gerend. Uiteindelijk met een gemiddelde snelheid van 12,13km/h de afstand van 2300m (volgens mij 2200) in 11:22 afgelegd. Ik ben kei trots op Dyson en stiekem ook een beetje op mezelf
Mijn doel was om niet laatste te worden en we werden 12e van de 14 dus ik ben tevreden
Nu nog even doortrainen en dan de 28e weer een wedstrijd. Hopelijk heeft Dyson gisteren ingezien hoe het moet en hoef ik hem de 28e niet weer het eerste deel mee te slepen 

Moonfight schreef:Om even terug te komen op jou keona, FCI
Och, als je die foto's ziet van die merle's in de sneeuw dan kan je niet anders dan zwijmelen!Knappe honden!
Whahaha Kenai het opstapje, geweldig!
Vandaag ook nog even een fototje geschoten van FinnKnappe man word al zo groot!
[ [url=m/9ymjFc.jpg]Afbeelding[/url] ]
Moonfight schreef:keona schreef:Ik vind discussies voeren niet erg.vind ook dat het een prettig topic is,waar veel echte liefhebbers zitten.en dan word het fokken ook besproken.
Welkom met je pupje.fci of asca stamboom? 2kleurig komt inderdaad minder vaak voor.veel plezier er mee
Dit bedoel ik