Een windhond zie je trouwens ook niet vaak!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Beestjes3 schreef:Oke bedankt dan nemen we dat ook mee in onze keuze. We wouden sowieso geen reu uitsluiten omdat we ook wel leuke reutjes om ons heen hebben hoor!
Een windhond zie je trouwens ook niet vaak!
Beestjes3 schreef:Hallo,
Misschien zit ik hier verkeerd, excuus dan!
Wij zijn opzoek naar mensen die een nestje chihuahua pups verwachten of hebben gepland.
We willen graag rond de zomermaanden aan een pup beginnen. dan is onze verbouwing achter de rug en dan hebben we alle tijd voor een pup.
We zouden er graag van de 1e week (als dat mogelijk is) bij betrokken zijn. Dit omdat we het hondje willen leren kennen en het hondje ons ook (zo goed als dat kan) zodat als het straks mee mag niet van de ene wereld in het andere wereldje valt!
We bieden veel knuffels, liefde, speel en wandelrondes! We zijn echte buitenmensen dus het hondje gaat lekker met ons mee waar het mee naar toe kan. Natuurlijk houden wij ook van bankhangen. Kortom het hondje zal vrijwel altijd bij ons zijn!
We hebben een voorkeur voor een teefje, niet met de intentie om te fokken, maar wij hebben de ervaring dat ze net wat rustiger en liever zijn. Maar we willen een reu niet uitsluiten
We hebben geen andere honden/katten in huis (wel een stel konijnen)
Wel ervaring van huis uit met honden!
Graag de omgevingen: Drenthe, Groningen, Friesland, Overijssel, Gelderland.
Vanwege de bezoekjes!
Weten jullie of ben je diegene die een nestje verwacht? We zouden het heel leuk vinden als we een berichtje zouden krijgen!
Beestjes3 schreef:Dankje Limoen ga deze zeker dan even contacten!
Uit nieuwsgierigheid hoor, maar waarom wou je niet dat pups losliepen?
Limoen schreef:GJ9 schreef:Onze Quinta is gedekt, over een week of 3 weten we of het gelukt is.
Hee leuk, weer een nestje. Hoe is het met die van jou? Welke combi dit keer? Wil je wat aanhouden?
GJ9 schreef:Limoen schreef:
Hee leuk, weer een nestje. Hoe is het met die van jou? Welke combi dit keer? Wil je wat aanhouden?
Hee ja gaat goed! We genieten nog steeds volop van ze!
Ik werk in de GGZ en neem ze vaak mee naar het werk. Echt fantastisch. Gaan ze bij hele kwetsbare clienten op schoot liggen, zo ontzettend lief. Merk er echt resultaat van in mijn behandelingen. Contact is makkelijker, en op een of andere manier is de aanwezigheid van zo'n hondje geruststellend.
Met jouw pareltjes ook alles goed?
.
Beestjes3 schreef:GJ9
Zag net in het bovenste verhaaltje dat ze lief waren voor je cliënten!
Wat een leukerds zijn het grappig patroontje heeft het teefje!
Zou je mij/ ons denk ik haha op de hoogte willen houden!
Beestjes3 schreef:Hele fijne hondjes dus! Ik denk dat er ook niet veel op de vader aan te merken zal zijn?
Beestjes3 schreef:Aah gatsie wat rot! Dan snap ik heel goed dat je extra voorzichtig bent hoor!
Heb even wat door het topic gekeken en heb echt leuke hondjes gezien! Die van jou is ook erg veranderd in de loop van maanden Limoen sammy dacht ik? Haha sorry als ik ze door elkaar haal maar de lichte bedoel ik
GJ9 schreef:Wow ik zie het op je profielfoto! Dat is een heel ander formaatje!
Ha dan kan je vast hele leuke foto's maken! Fijn dat het goed gaat.
En nu vergat ik nog je vraag te beantwoorden, als er een teefje bij zit zou ik die graag zelf houden. En dan opvoeden als therapiehondje