zijn wel oude foto's dan.Ik zou hem alleen niet op krantenpapier houden. Er zijn zat betere bodembedekkers te krijgen

Hoe heb je je verwarming geregeld, hang je die er gewoon boven? (lampen)
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
zijn wel oude foto's dan.
Polivy schreef:Het terrarium in aanbouw, nu los tegen elkaar aan gezet om te kijken of alles past. De bovenkant gaat op deze manier iets doorzakken dus daar verzint vriendje wat op. En de zijpanelen moeten verwisseld worden zodat aan beide kanten het raampje wat hoger zit en we daar een plateau aan kunnen 'levelen'.
) is duidelijk een egeltje die nog niet zoveel in handen is geweest. De fokker gaf ook aan dat hij ze meer als kijkdieren had. Echter is Bikkel wel erg nieuwsgierig en is hij vandaag al een stukje toegankelijker dan gisteren. Hij heeft zijn rad ook al veelvuldig gebruikt. Gisteren had ik ook niet zoveel met hem gedaan, ik heb hem vooral laten wennen en hem er 's avonds heel even uit gehad. Vanmiddag heb ik zijn hok even schoongemaakt en aangezien hij "in de weg lag" moest hij er even uit en mocht hij op zijn grote fleecedeken zich vermaken. Vanavond moet mijn vriend langer werken dan ik, dus vanavond mag hij lekker in zijn deken op mijn schoot achter de PC.
hele vriendelijke jongen!