Wat vervelend zeg!! Je kan ze inderdaad proberen te koppelen dmv een split. Voor goede tips kan je eens op het forum kijken, daar staan meerdere stappenplannen beschreven. Als dit niet lukt zal je ze toch echt naar een fokker moeten brengen die ze opnieuw zou kunnen koppelen. Ik heb dat ook op die manier gedaan omdat zelf koppelen echt niet ging. Ik kreeg toen dus twee koppeltjes, het ene koppel heb ik gehouden en de andere is bij de fokker gebleven. Dit koppel zit sinds de zomer samen en ze doen het super goed!
Ja als het koppelen straks niet blijkt te gaan worden het inderdaad enkele treinreisjes naar de fokker. Het is gewoon erg jammer dat er geen in de buurt zit. Ik hoorde wel dat er iemand bezig was met vergunningen in Eindhoven, dat zou super zijn!
Albion
Geplaatst: 07-03-14 02:22
Pff dat klinkt niet goed, twee vechtende gerbil, en dat na anderhalf jaar én ze zijn zusjes Wat raar ook.. Ik hoop dat je ze succesvol kan koppelen maar ben je dan niet bang dat ze over een maand/jaar weer beginnen?
Zijn er dingen veranderd in hun bak? Meer/minder ruimte, ander voer oid?
Ja het is echt balen.. Er is niks veranderd in de bak voor zover ik weet. Voer is ook hetzelfde gebleven... Ik wil wel binnenkort gaan overstappen naar een grotere bak
Was super leuk bij martijn oh wat veel schattige gerbils zitten daar. Heb mijne gezien zo lief wilde ze wel gelijk meenemen . Alleen toen ik foto's wilde maken ginge ze verstoppertje spelen . Volgende week mag ik ze halen even kijken wanneer, want op de dag dat ze weg mogen kan hij zelf nie. Dus waarschijnlijk dat weekend pas. Maar zal van de week nog even mailen of ze misschien 1 of 2 dagen eerder weg mogen komt mij ook beter uit met werk enzo.
Superleuk zeg! Ik zag dat hij een nieuw ding voor de gerbils op de site heeft staan, soort doolhof waar je ze in kan zien. Hij is 15 euro.. wil m graag hebben eigenlijk haha
Hier is het ook even op ander koop ik zoveel en hou niks over voor de gerbils zelf . Zijn gewoon teveel leuke dingen te koop haha. Heb nu alles in huis bak staat klaar alleen zaagsel moet er nog in. Volgende maand koop ik nog wel een paar dingetjes voor ze dan moet ik tog wormmiddel enzo voor ze bestellen dat moet vanaf 3 maanden zei die. Hoe vaak ontwormen jullie en luizenspray of helemaal niet?
Ik doe om de maand ontwormen dmv een paar druppeltje in het drinkflesje en de andere maand een druppeltje anti-parasiet in de nek Op aanraden van Martijn van Queenies.
Dat staat een aantal pagina's terug ook maar om een antwoord te geven, mijn gerbils krijgen gedroogde meelwormen. Ik koop ze via de webshop van Queenies.
Ahh wat lief mendy. Ik ben nog altijd druk met namen verzinne maar kom nergens op
_Karlijn
Geplaatst: 12-03-14 10:48
xMendy schreef:
Dat staat een aantal pagina's terug ook maar om een antwoord te geven, mijn gerbils krijgen gedroogde meelwormen. Ik koop ze via de webshop van Queenies.
Heb ze vandaag voor het eerst levende sprinkhaan gegeven. Wat een bandietjes zijn het zeg! Met ze 2e er achteraan en hij werd gelijk onthoofd.... Ik vond het nog zielig ook... Maar volgens mij hebben ze er van genoten
Ah leuke foto xMandy! Blijven ze ook netjes zitten zonder pitjes?
Een levende sprinkhaan lijkt mij niks, vind die beesten echt eng hihi Maar wellicht leuk om een keer te geven
Weet iemand toevallig of je ergens anders dan in de webshop zonnebloempitjes kan vinden? In de supermarkt vind ik alleen van die mega pitten met zout erop..
Dierenwinkel ook niet bij de vogel afdeling ofzo? Anders is bij een notenboer kijken.
Gister voor 95 cent bij dierenkraam op de markt een bakje eivoer gekocht om door het voer te mengen. Ben er nu helemaal op voorbereid dat ze ergens volgende week bij mij komen. Op namen na dan..
Albion
Geplaatst: 12-03-14 20:08
xMyrth schreef:
Ja het is echt balen.. Er is niks veranderd in de bak voor zover ik weet. Voer is ook hetzelfde gebleven... Ik wil wel binnenkort gaan overstappen naar een grotere bak
Hoe is het nu met je beestjes? Ben ik eigenlijk wel benieuwd naar
Albion
Geplaatst: 12-03-14 20:09
Wat super schattig xMendy Blijven ze wel netjes zitten? Ik zou het met die van mij nog niet aandurven