Flux schreef:kiwiwitje schreef:Hahaha. Overleeft ze best
Je gaat naar groningen?
Ja klopt!
Succes! Die sla ik over. Is me wat te ver haha
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
En dank! Vind het onwijs spannend. Aan haar ligt het iig niet straks, ze doet het ontzettend goed op showtraining!
Dan mag Elmo zn eerste keer in de jeugd mee.
Wat een dotje is Evi toch! Hele mooie foto al! Zit er ook aan te denken om met de pup een 'fotoshoot' te doen, hebben we van Ivy niet en dat is toch ergens wel jammer. Zal wel een heerlijk zooitje ongeregeld zijn met zo'n pup, of viel het mee? Zou het ook zo leuk vinden om een foto van de pup en Ivy te hebben samen, maar dat wordt dan nog een hele klus 
de bloemetjes staan hier ook alweer volop! Zijn kleur komt ook mooi naar boven zeg!

Het honger gevoel kwam dus waarschijnlijk ook door de kip want is nu ook gelijk helemaal over
StalMelyn schreef:Dat je je eigen honden goed voor elkaar hebt snap ik maar meer met betrekking tot vreemde honden. Nynkster is schapenherder (geen idee of jullie haar op Facebook hebben maar komen echt mooie foto's voorbij) dus haar honden lopen los en op verdere afstand, vroeg me af hoe dat ging.
StalMelyn schreef:Nynkster, nu ken ik je ook van de welshjes en je hebt ook een reu waarmee je werkt. Kunnen ze beide doorwerken in de loopsheid van de teef of mag er dan een niet mee? En als je teef doorwerkt, hoe zit dat dan als je andere reuen tegenkomt die misschien niet goed luisteren?
heel hard op mensen of dieren af rennen en dat soort domme gedrag. Sigi en lyn luisteren verder prima dus dan is aanlijnen in de meeste gevallen niet nodig xLaraaj schreef:Nou het zal dan aan mij liggen maar vind met een loopse teef op show gaan gewoon heel asociaal. Laatste show was het ras voor ons 90% van de teven op het tapijt loops blijkbaar. Had het erg moeilijk om Charlie ( die 10 dagen ervoor nog had gedekt) zijn concentratie te houden en zijn neus van het tapijt… moet wel zeggen dat Charlie echt een plaat voor zijn kop kan hebben. De 4 hoogdagen van de loopsheid hier thuis is echt geen plezier en zou ik ze nooit samen kunnen hebben.