Flux schreef:kiwiwitje schreef:Hahaha. Overleeft ze best
Je gaat naar groningen?
Ja klopt!
Succes! Die sla ik over. Is me wat te ver haha
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
StalMelyn schreef:Dat je je eigen honden goed voor elkaar hebt snap ik maar meer met betrekking tot vreemde honden. Nynkster is schapenherder (geen idee of jullie haar op Facebook hebben maar komen echt mooie foto's voorbij) dus haar honden lopen los en op verdere afstand, vroeg me af hoe dat ging.
StalMelyn schreef:Nynkster, nu ken ik je ook van de welshjes en je hebt ook een reu waarmee je werkt. Kunnen ze beide doorwerken in de loopsheid van de teef of mag er dan een niet mee? En als je teef doorwerkt, hoe zit dat dan als je andere reuen tegenkomt die misschien niet goed luisteren?
xLaraaj schreef:Nou het zal dan aan mij liggen maar vind met een loopse teef op show gaan gewoon heel asociaal. Laatste show was het ras voor ons 90% van de teven op het tapijt loops blijkbaar. Had het erg moeilijk om Charlie ( die 10 dagen ervoor nog had gedekt) zijn concentratie te houden en zijn neus van het tapijt… moet wel zeggen dat Charlie echt een plaat voor zijn kop kan hebben. De 4 hoogdagen van de loopsheid hier thuis is echt geen plezier en zou ik ze nooit samen kunnen hebben.