Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
PSvanLot schreef:dat klinkt inderdaad handig! Met de foto die ik plaatste hebben jullie geen ervaring? Deel hem nog een keer.[ [url=m/qQRv5W.png]Afbeelding[/url] ]
kiwiwitje schreef:KimD schreef:70cm dus!Normaal knip je het restant af en gooi je dat weg.
Dat is wel echt heel zonde eigenlijk. Ze moeten gewoon extra sluitingen bijleveren.. zodat je tenminste alles normaal kan gebruiken(voor mensen die niet net als KimD 30000 honden hebben)
PSvanLot schreef:O dat is slim!! En werkt dat net zo goed in een halsband verwerkt?
KimD schreef:Ze zijn niet te bewaren maar voor één hond zijn de kosten van zo'n band ook nog ruim te overzien. Je moet het vergelijken met zo'n dennenboom voor in de auto, als je ze open maakt is er geen weg meer terug.
Ze moeten ze overigens wel altijd om hebben, dus ook thuis.
Ik maak er gewoon een sluiting aan en als ik écht heel gezellig ben tik ik er een laag biothane op. Maar over het algemeen vallen die banden niet eens op, zelfs bij de kortharen niet.
Flux schreef:Er zijn 7 puppies geteld op de foto vandaag!!
Oeh, die paracord tekenbanden zijn leuk zeg! Waar heb je die vandaan of knoop je ze zelf?