Ik zal je topic niet kapen, maar hier zit een koppeltje zebravinken op drie eitjes te broeden. Nu hopen dat er iets meer bijkomen, en dat ze uitkomen.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Britt_xxx schreef:Hier hebben de groene ratten één van de eitjes gesloopt.Met een trio wordt het wel een heule hete zomer.
Ik zal je topic niet kapen, maar hier zit een koppeltje zebravinken op drie eitjes te broeden. Nu hopen dat er iets meer bijkomen, en dat ze uitkomen.
Danique_G schreef:Dido2316 schreef:Dat laatste weet je nooit, dit waren ook surprise eieren, toch?
Hoe pak je dat verhuizen eigenlijk aan? Ze passen moeilijk met z’n allen in 1 bakje
Ik zat te denken aan chocolade eieren maar dan sta je best vreemd te kijken als dat er uit komt
Dido2316 schreef:Hoe langer de filmpjes, hoe beter!Heerlijk om zo mee te kunnen kijken met je, en natuurlijk ons Marah’tje zo te zien smikkelen van de trosgierst
Knap hoor van Marabi dat hij 5 hongerige mondjes weet te voeden, ik moet er niet aan denkenOns kaarsje brandt nog steeds voor Dainty, maar ook voor Marabi en de kleintjes.
En je emoties daarover snap ik heel goed, zelfs wij hebben een traantje weggepinkt om Dainty en om dat Marabi het nu allemaal alleen moet doen. Knappe kerel hoor!
Per 2 of 3 verhuizen klinkt inderdaad als een beter plan dan wat ik had
Cayenne schreef:Normaal gesproken is het echt niet "uit het oog, uit het hart" en ik had verwacht dat hij haar gigantisch zou gaan roepen. Maar hij is zo druk met zijn kroost dat hij dat niet doet.
Eigenlijk ook maar goed denk ik.. Op die manier staat hij er niet zo erg bij stil dat ze er niet is.
Zijn instinct om zijn babies dan zelf groot te brengen werkt in ieder geval goed.