Sem_ schreef:Zijn er hier bokkers bekend met Argos Scentwork Academy?
Ik zelf niet maar ze staan erg goed bekend!
Mijn fokker doet daar detectie en heeft het super naar haar zin!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
JesdaJinn schreef:Hier gaat eindelijk ook alles weer vol aan de gang.
Ik heb dit jaar nog niet met Jinn kunnen hooperen want het veld bij ons was zo mega slecht. Echt te nat en dat vind ik gewoon te gevaarlijk voor Jinn en wanneer ik met Jinn niet ga, ga ik ook niet met Jaxx.
Ik heb mijn eigen tunnels verkocht aan de eigenaar van de hs waar ik hoopers doe en GG train (af en toe).
Nu mag ik lekker zelf gaan trainen wanneer ik wil dus daar heb ik vanmiddag direct gebruikt van gemaakt.
Met Jinn lekker gehooperd en met Jaxx kleine stukjes agility getraind en geprobeerd wat mij geleerd is in de praktijk te brengen.
Met Jaxx begonnen, toen met Jinn en later Jaxx weer even gepakt.
Ik vind zelf dat het super fijn ging! Kan altijd beter en zie ook genoeg dingen die veel beter moeten maar heb nu 2 lessen met Jaxx gehad en ik heb alle tijd.
Lang filmpje en zelf bewerkt xD Sorry voor de reclame van MM maar dat wist ik pas toen het filmpje klaar was. Desalniettemin is het wel een leuk filmpje geworden!
[ Video ]
KimD schreef:JesdaJinn schreef:Hier gaat eindelijk ook alles weer vol aan de gang.
Ik heb dit jaar nog niet met Jinn kunnen hooperen want het veld bij ons was zo mega slecht. Echt te nat en dat vind ik gewoon te gevaarlijk voor Jinn en wanneer ik met Jinn niet ga, ga ik ook niet met Jaxx.
Ik heb mijn eigen tunnels verkocht aan de eigenaar van de hs waar ik hoopers doe en GG train (af en toe).
Nu mag ik lekker zelf gaan trainen wanneer ik wil dus daar heb ik vanmiddag direct gebruikt van gemaakt.
Met Jinn lekker gehooperd en met Jaxx kleine stukjes agility getraind en geprobeerd wat mij geleerd is in de praktijk te brengen.
Met Jaxx begonnen, toen met Jinn en later Jaxx weer even gepakt.
Ik vind zelf dat het super fijn ging! Kan altijd beter en zie ook genoeg dingen die veel beter moeten maar heb nu 2 lessen met Jaxx gehad en ik heb alle tijd.
Lang filmpje en zelf bewerkt xD Sorry voor de reclame van MM maar dat wist ik pas toen het filmpje klaar was. Desalniettemin is het wel een leuk filmpje geworden!
[ Video ]
Ik zou hem sowieso een heel stuk naar achteren zetten, nu springt hij heel belabberd weg omdat hij niet uitkomt voor de afzet. Even tellen wat hij nodig heeft en dat naar achteren zetten. En het belonen met het hooperhandje zou ik persoonlijk niet doen, naast dat je dan zelf ook een rare beweging maakt is het makkelijker om je speel te gooien in de beweging die je moet afmaken voor het toestel dat je aangeeft. Of gebruik maken van een dood speeltje, dat is in sommige situaties ook heel handig.![]()
Maar met twee lessen mag je zeker niet klagen, dan is er nog veel te leren en tijd zat.