xLaraaj schreef:Ok ik kom deze miniversie stelen
Dat mag, ik vond die leeftijd echt afschuwelijk.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kaus schreef:Waarom is jouw hond zo knap Denies![]()
KimD, ik snap m niet meer. Wie is moeder en wie is zoon? Die met de flaporen de zoon? Die ander is niet van jullie toch?
xDenies schreef:Ik werk de hele dag/week … dus hier niet genieten van de sneeuw. Zo ontzettend oneerlijk. Ik roep het hele jaar dat ik sneeuw wil en klaag nooit bij sneeuw … en nu ben ik juist degene die niet mag genieten![]()
![]()
![]()
![]()
Geen mooie fotos, wandelrondjes of bosritjes. Oneerlijk!
dierenfan schreef:Nou, oke dan de dierenarts kon alles met hem maar dan ook alles haha. Kenzo staat sinds 1.5 week op tranquil van Puur. Hierdoor dus zoveel relaxter dan ze alles met hem kon doen.
Uiteindelijke conclusie is dsn ook dat hij klinisch in orde is en hij op geen enkele beweging gevoelig reageerd. Enkel zijn achterpoten strekken dat liet hij merken niet fijn te vinden. Zijn bewegingen en houdingen zijn weer wel zuiver. Kortom nu 5 dagen volle dosis pijnstilling dan 2 dagen halve dosis dan niets. Komt dit terug dan rondom röntgenfoto's en kijken of die duidelijkheid geven.
kiwiwitje schreef:dierenfan schreef:Nou, oke dan de dierenarts kon alles met hem maar dan ook alles haha. Kenzo staat sinds 1.5 week op tranquil van Puur. Hierdoor dus zoveel relaxter dan ze alles met hem kon doen.
Uiteindelijke conclusie is dsn ook dat hij klinisch in orde is en hij op geen enkele beweging gevoelig reageerd. Enkel zijn achterpoten strekken dat liet hij merken niet fijn te vinden. Zijn bewegingen en houdingen zijn weer wel zuiver. Kortom nu 5 dagen volle dosis pijnstilling dan 2 dagen halve dosis dan niets. Komt dit terug dan rondom röntgenfoto's en kijken of die duidelijkheid geven.
Fijn dat er weinig gevonden is. Al wil je natuurlijk wel graag weten waarom hij pijn heeft. Afhankelijk van wat de foto's zeggen zou ik langs een fysio gaan.