Wat een schatje is Ted.. Selfies zijn altijd wat moeilijk met een kat vind ik. Tenminste, die van mijn vader kijkt altijd óf boos óf de andere kant op
.Giolli, ik heb altijd wat mixed feelings bij muizen vangen
Vind muisjes wel schattig om te zien haha.. Maargoed, het is de natuur en muizenoverlast is natuurlijk ook niks
Wegen voor het ontwormen klinkt inderdaad wel slim. Weet iemand hier hoe vaak je een kitten moet ontwormen? Ik krijg haar als ze 9,5 week is.. Haal haar op op vrijdag de 13e.. Gelukkig is ze wit en niet zwart..
Marie 

Verder is dat heel makkelijk bij harde geluiden enzo. Schrikt ze niet van. Bij een drukke weg zou ik haar dan weer niet buiten laten. En een ander dier erbij zetten, was bij mij niet mogelijk. Hij was bij mij met zijn broer en zus gekomen. Dat ging goed. Maar toen de katten van mijn man erbij kwamen en daarna nog een hond, ging t helemaal mis. Hij kon dat niet overzien. Dus mocht je plannen hebben voor een 2de kat tzt, kun je dat beter meteen doen. Nog 1 uit hetzelfde nest, bij voorkeur.
Dacht al hoeveel heeft ze er wel niet...
Jente, Noorse Boskat poes van ongeveer 14 jaar
Ayla, Main Coon poes van jaar of 7
Cookie, kruising met pers, 1,5 jaar
Luc, kruising met Main Coon, kater van 10 jaar oud
Naar buiten laten twijfel ik inderdaad nog een beetje aan. We wonen in een woonwijk dus niet erg druk, maar toch.. En onze tuin is wel redelijk makkelijk zo aan te passen dat ze er niet uit kan (4 hoge rechte muren) dus ik denk dat ik haar eerst nog een hele tijd in de tuin houd. Ligt ook een beetje aan hoe zij zich ontwikkeld en wat haar "behoeftes" zijn.
Lotte (kwam samen met Luc bij ons wonen, ze miste toen al de helft van haar staart)
Snow (kruising?) pers, mama van Cookie. Snow is 3.5
Mijn vriend en ik hebben dus niet veel geslapen vannacht omdat ze steeds met het gordijn speelde, onder het bed aant klooien was of met speeltjes door het huis sjeeste (klein huisje dus je hoort alles)
Ben allang blij dat ze zich weer goed voelt