[FOTO] Kittenkletstopic deel 2!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ikkedus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-18 18:33

Meneer Fluff aka Mokka is nu 8 mnd.
Zoek de verschillen:
Afbeelding
Nu:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Smee__

Re: [FOTO] Kittenkletstopic deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-18 18:37

Waarom worden ze toch zo snel groot? :(

Toen we hem net hadden
Afbeelding

Paar dagen terug :oo
Afbeelding

Als ie nu in de krabpaal zou gaan hangen gaat ie om denk ik :')

ikkedus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-18 20:42

Groot en harig in mijn geval. Alhoewel hij niet zo heel groot is. De katten van die fokker zijn allemaal niet zo heel groot.

Blackberry28

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-18 20:59

Ze worden inderdaad veels te snel groot, vandaag mijn kitten krabpaal en mandje ook verkocht, want ze zijn er echt te groot voor nu.
Mora toen ze er net was...
Afbeelding
Afbeelding

Teddy toen hij er net was...net gevangen, bang katje met 12 weken
Afbeelding

Mora nu, precies 7 maanden
Afbeelding

Ted vandaag,7 maanden
Afbeelding

gaby12

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-18 22:05

Zian 1 dag <3

Afbeelding

Zian nu 7 maanden

Afbeelding

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-18 22:34

Jinx.. 9 maandenAfbeelding
De haarbal :D
In zijn favo positie.. Ondersteboven, hoofd naar beneden hangend..

maliejane

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-18 23:06

Leuk van die vergelijkingsfoto's xD ze worden zo snel groot! Dusty is nu 8.5 maand oud en is al redelijk volwassen nu.. enkel haar hoofdje blijft nog klein := maar dat zal nog wel bij trekken

Dusty met 2 weken oud:
Afbeelding

Dusty met 11 weken en eerste dag bij ons:
Afbeelding

En nu:
Afbeelding

Bleven ze maar altijd klein.. ze is nu echt aant puberen :roll:

Jessix

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-18 23:15

Leuk al die foto's!

Het gaat inderdaad snel, maar aan de andere kant vind ik het ook wel heel leuk nu ze 8 maanden zijn en lekker mee naar buiten gaan. Gisteren had ik echt een buitendag. En hoe heerlijk is het om dat te delen met een hond, 3 katten en je paarden! Als ze na zo'n dagje weer binnen komen heb je ook geen kind meer aan ze. ;)

Mossel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-18 23:20

Ooh ik vind het echt heerlijk als die van mij naar buiten gaat, dan is hij inderdaad lekker uitgeput haha. Hij gaat ook elke avond het laatste rondje mee met de hond

Jessix

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-18 23:30

Mossel schreef:
Ooh ik vind het echt heerlijk als die van mij naar buiten gaat, dan is hij inderdaad lekker uitgeput haha. Hij gaat ook elke avond het laatste rondje mee met de hond

Ja dat doen die van mij ook. Zo gezellig! Ben blij dat ik dat weer heb met deze kittens.. Wat dat betreft tref ik het steeds met hele gezellige katten.

Mossel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-18 23:32

Memphis net geboren
Afbeelding

4 weken
Afbeelding

3 mnd
Afbeelding

En nu 10 mnd

Afbeelding

Mossel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-18 23:35

Jessix schreef:
Mossel schreef:

Ja dat doen die van mij ook. Zo gezellig! Ben blij dat ik dat weer heb met deze kittens.. Wat dat betreft tref ik het steeds met hele gezellige katten.

Ik vind het echt hilarisch net als de mensen uit de buurt haha, hij gaat ook echt op de hond wachten tot hij klaar is met zijn behoefte doen, en als hij zich weer eens “verdwaalt” is en ik heb aan het eind van de dag weer kom halen is hij ook super enthousiast om de hond weer te zien, ik heb nog nooit een kat gezien die zo extreem gehecht is aan een hond. En dat terwijl hij eerst enorm bang voor de hond was

ikkedus

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-18 00:13

Die van mij komt niet echt buiten. Alleen op het balkon. Hij zou het wel kunnen gebruiken ja!
Ik speel zo veel mogelijk met hem, want anders breekt hij de tent af. Echt een wild child is het!

Blackberry28

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-18 00:20

Ohhh...leuk al die vergelijkingsfoto's, zo schattig klein en van die net niet volwassen katten, echt leuk! <3 Die van mij mogen ook niet echt naar buiten, alleen in de tuin, daar kunnen ze gelukkig ook aardig hun ei kwijt. Durf het niet aan om ze echt naar buiten te doen ook, ze zijn best angstig voor vreemde mensen en als de buren de tuin in gaan speert Teddy hem direct naar binnen. Hopelijk wordt dat van de zomer wel minder...woon ook aan een drukke doorgaande weg naar het winkelcentrum en zijn al best wat katten dood gereden in de straat. (ondanks dat het een woonwijk is)

maliejane

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-18 00:29

Mijne komt ook niet buiten, maar dat is omdat ik 1 hoog woon en geen balkon heb. Zodra we verhuizen naar een huisje met een tuin mag ze naar buiten (eerst aan een tuigje om te wennen en na een paar weken alleen), maar hier is het echt niet mogelijk dus speel ik lekker veel met haar :o

Blackberry28

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-18 00:37

maliejane schreef:
Mijne komt ook niet buiten, maar dat is omdat ik 1 hoog woon en geen balkon heb. Zodra we verhuizen naar een huisje met een tuin mag ze naar buiten (eerst aan een tuigje om te wennen en na een paar weken alleen), maar hier is het echt niet mogelijk dus speel ik lekker veel met haar :o

Dat is inderdaad wel nodig, anders breken ze de tent af die gekke kittens :):)

Merken jullie trouwens verschil nadat ze gecastreerd/gesteriliseerd zijn, dat ze rustiger zijn geworden? Ik merk zelf nauwelijks verschil eigenlijk, hooguit dat Mora iets aanhankelijker is geworden, maar verder niet.

xxxmh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-18 00:39

Wij merken geen verschil. Soms denken we dat het nog erger is geworden haha.

Blackberry28

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-18 00:42

xxxmh schreef:
Wij merken geen verschil. Soms denken we dat het nog erger is geworden haha.

Nou inderdaad, eerder erger, dan minder haha :D :)) Opeens boven op de hoogste kast springen enzo....formule 1 race van beneden naar boven en weer terug en van de week zat Teddy opeens boven in m'n gordijnen wat hij nooit gedaan heeft :roll:

Jessix

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-18 00:57

Ja ik woon gewoon ideaal wat het houden van dieren betreft. Ruimte genoeg voor alles en iedereen. Mijn Noorse Boskatten hebben zelfs een eigen bos. Dus speeltuin genoeg! <<)

Alsnog vind ik het wel spannend hoor om ze letterlijk en figuurlijk los te laten. Maar als ik zie hoe blij ze zijn en hoe heerlijk ze voluit kunnen rennen dan geniet ik daar net zo veel van als zij zelf.

Ik merk geen verschil van voor of na de castratie. Ze zijn nog net zo actief en stoeien veel met elkaar.

Mossel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-18 01:03

Ik woon in een hele rustige wijk waar bijna geen verkeer komt en bijna direct grenst aan akkerbouw dus ideaal voor de kat haha. Mijn ragdoll mag niet verder dan de tuin ze is niet heel snugger :') ze is ook te lomp om over de schutting oid te klimmen.

Hier overigens ook geen verschil na castratie nog altijd even druk haha

maliejane

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-18 07:55

Geen verschil in gedrag nee xD behalve dan dat ze een echte vreetzak geworden is, eten begon te stelen en in ene aan kwam _O- onbeperkt brokjes gaat sindsdien niet meer

Mira283

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-18 09:59

Die van mij zijn nog steeds een stel kleine adhdertjes na de castratie. Breken soms de halve tent af hier. Elmo was al een stevige dikzak voor de castratie, Simba niet en die komt nu aan. Stomme is Mini dr oudere poes komt ook opeens aan na de castratie van de heren, was echt een scharminkeltje bij tijden.

ikkedus

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-18 18:25

Mokka is nog niet gecastreerd. Hij heeft eerst nog een taak te doen zeg maar :D .
Hij is nu al een klein biggetje. Hij staat dus op dieet, anders komt zijn Pinkeltje niet langs zijn pens. _O-

Blackberry28

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-18 19:26

ikkedus schreef:
Mokka is nog niet gecastreerd. Hij heeft eerst nog een taak te doen zeg maar :D .
Hij is nu al een klein biggetje. Hij staat dus op dieet, anders komt zijn Pinkeltje niet langs zijn pens. _O-

haha, dan kan hij zijn werk niet goed doen natuurlijk en komen er geen kleine biggetjes bij :') :')

ikkedus

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-18 15:21

Ik heb net dit besteld:
Afbeelding
Hopelijk helpt het doekje om zijn baard uit zijn mond te houden. Hij heeft er echt een beetje last van de ziel. Wie mooi wil zijn moet haren eten in zijn geval. Denk niet dat hij er heel blij mee zal zijn, maar hopelijk werkt het! ( ik hou helemaal NIET van bandjes met of zonder doekje)
Ik heb ook een minihaarborstel en kam voor mensen voor hem gekocht. Hij vindt borstelen heerlijk en nu nog veel meer.
Ik had zon kam met gebogen metalen pennetjes, maar daar gaat zijn haar alleen maar nog meer van pluizen en het wordt bros.

Zo ligt mijn drietal er steeds vaker bij:
Afbeelding
Het wordt nog wel eens wat.