Kittens doen het goed al moet Thor wel meer aankomen. Loki lijkt een beetje zachte ontlasting te hebben. Houd het even in de gaten en anders even bij dierenarts diaree remmers halen. Is mijn enige dag vrij dus kan kijken welke last van darmpjes hebben.
Verder zijn het allemaal echt waterratten. Net als paps en mams in wasbak spelen met kraantje aan hihi
Finidar had ik idd aan tonic ook gegeven. Moet dat alleen weer even kopen. Maar lijkt alsof meer diaree hebben... maar ze zijn actief. Ik ga ze sowieso een kuurtje panacur geven. Just to be sure.
Nu met dierenarts wezen bellen betreft Thor omdat hij zo ziek is geworden van de enting of daar evt een andere optie voor is. Even afwachten gingen overleggen.
Groot gelijk! Even wachten misschien? Mijn katje werd ook ziek na de tweede enting (1e weet ik niet). Haar bloed stolde toen ineens niet meer als reactie op enting. Toen ze ging wisselen bleef ze maar bloeden.... €3000 later ging het gelukkig weer goed met haar. Nooit meer een enting gehad daarna en ondanks dat ze een buitenkant was toch 16 jaar geworden. Gewoon dikke Pech maar elke enting van mijn dieren blijf ik spannend vinden...
Jeetje dat is ook heftig zeg!!! Gelukkig goed gekomen
Thor net
lor1_1984
Geplaatst: 14-02-17 18:11
lifaya schreef:
Nu met dierenarts wezen bellen betreft Thor omdat hij zo ziek is geworden van de enting of daar evt een andere optie voor is. Even afwachten gingen overleggen.
Titeren: bloed laten trekken en kijken naar de antistoffen vd entingen. Waar geen bescherming tegen is kan mss wel los tegen ingeënt worden maar als hij voldoende beschermd is is een herhalingsenting natuurlijk onzin.
Daar zag de dierenarts niet echt iets in. Hij zou kijken hoe hij het doet en evt een nood vaccinatie geven (dood virus als ik het goed zeg?) zodat het minder heftige reactie opwekt. Thor weegt nu 1350 ong dus gelukkig redelijk aangesterkt al is hij nog steeds mager
Gaat z'n gangetje hier. Maandag word alles geënt! Zal straks nog wat foto's plaatsen hihi
Rennie89
Geplaatst door de TopicStarter: 18-02-17 18:48
De 27e gaat Loki naar zijn nieuwe huisje en als het enten goed is verlopen mag Odin eind volgende week naar zijn nieuwe baasje. Iets vroeger dan verwacht maar nieuwe baasje mag dan ook zijn vriendinnetje ophalen bij fokker (3 dagen ouder, Siberische boskat) dus is misschien beter als ze beide tegelijk in het huis komen saga gaat misschien eind volgend weekend of begin week erna en zodra Thor wat meer spek heeft en goed is bijgekomen van de enting mag hij ook mee. Tijd is echt gevlogen!
prachtig allemaal! Het eerste wat we onze boskat afgeleerd hebben is dat klimmen via benen XP Daar is mijn been echt niet tegen bestand met die monsterklauwen van ze