Britt en Breitling.. We zijn nieuwsgierig maar we wachten geduldig af

En arme chinook.. Jong geleerd is oud gedaan ?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cayenne schreef:Ik dacht vanochtend: Huh, wie hangt er nou weer in de tralies. Saga?
Maar nee, het was Cheyenne die ook het luchtruim heeft verkozen, maar niet meer uit de tralies durfde.
Die heb ik netjes op de javaboom gezet en vervolgens werd ik besprongen door DakotaDie kwam gezellig op m'n schouder zitten
Ik zal zometeen even foto's maken, want ik heb ze net verse wilgentakken gegeven en daar zitten zijn ze nu allemaal druk mee bezig.
En tot mijn grote blijdschap zitten ook Odinn en Odessa aan de takken te plukkenDie zijn echt volslagen wereldvreemd qua speeltjes, groente en andere dingen. Ze hebben ook echt nog moeite om hun draai te vinden in de voliere. Maar ik denk dat ze nu voorzichtig los komen
Laat ze eerst maar lekker 'vogel' zijn
![]()
Hij vliegt trouwens echt supergoed! Ik zie er eigenlijk niets vreemds meer aan (al blijf ik het eng vinden wanneer hij soms een snelle beweging maaktIk ben nog steeds bang dat er iets opnieuw breekt). Wat me wel opvalt is dat hij het nog eng vind om naar de volierebodem te vliegen. Dan moet hij een duik maken en hij is dan echt een half uur moed aan het verzamelen. Tot grote ergernis van Odessa
![]()
LoesLucky, Bullenwereld?
Mariett: Mensen die zich graag verkneukelen om de ellende van een anderOf praatjes achter je rug om strooien. Maar die heb je overal wel denk ik. Het is de kunst om erboven te blijven staan