Hihi zo herkenbaar! Hoewel Charlie zijn koninklijke kontje ook wel graag op een bank (of beter nog, bed!) wilt planten. Maar buiten is het toch vooral op de tegels en veranda (beter bekend als mega hondenhok waar wij toevallig ook mogen zitten).
Charlie had het weer heel erg druk gisteren met al dat spelen. Zo fijn want hij is er inmiddels zo op zijn plek dat hij gewoon weer gaat liggen als hij moe word. En zoals dat gaat, hij happy, ik ook happy!
Lekker rustig aan doen Britt voor zover dat gaat of is het geen druktemaker?
Ik ben blij dat zenna nog nooit iets gehad heeft...als die toch 6 weken benchrust nodig zou hebben dan komt het niet goed of dan zijn we ver gevorderden in hersenwerk opeens
Vandaag examen van de vervolg b cursus gehad met buffel. Zoo trots. Ineens kon hij alles, op afstand staan, vooruit sturen naar de plek. En hij kwam zelfs met hierkomen op me af gerend ipv gesjokt. Haha met vlag en wimpel geslaagd dus.! Wel jammer dat er niet nog een cursus is.
Nee hier hebben ze puppy, jonge honden en dan a en b. Eerder ook nog recreanten maar dat doen ze niet meer. Is naast asiel en pension geen tijd voor. Verderop nog wel behendigheid maar daar krijg ik m niet enthousiast genoeg voor denk ik. Is het ook echt geen type voor. Luie draak. Haha
Beetje hondenschool heeft wel wat meer aanbod. Hier pups en dan zit er voor de GG1 en 2 nog wel wat anders is het mega sprong haha. Pups EG 1 en 2 , VGG, OBB, OB1 ,2 en 3. OB is nieuwe naam voor GG. Daarnaast balance en coördinatie, Flyball. Agility speuren en doggy Dance. Keuze genoeg dus. Ff op zoek naar andere club haha. Maar van harte met je examen. Top.
loez
Geplaatst: 18-07-16 08:08
Tussen puppy en ff zit hier idd ook nog vanalles maar geeeeen idee wat
Nelson is vandaag 1 jaar oud!!
Straks ff feesthoedjes scoren ergens vraagt om foto's toch hahaha!
Zenna doet het ook super! Hebben gisteren een begin gemaakt samen om te hardlopen. In het begin wil ze rechts links en van links naar rechts, maar na een paar honderd meter loopt ze ook netjes in 1 tempo langs me!
Gefeliciteerd met Nelson! Charlie word volgende week woensdag ook 1 jaar. Blijft bijzonder.
En wat knap dat hardlopen zo goed gaat al Loez! Leuk!
Hier op de hondenschool hebben ze ook echt veel cursussen. Puppy, jonge honden, EG, VEG, GG1, GG2, behendigheid etc. Misschien dat ik ooit met Charlie nog iets verder ga dan puppycursus maar daar was hij toen echt nog te onstuimig voor. Nu is hij veel kalmer maar tegelijkertijd ook lui dus of hij het wat zou vinden...
Hier alleen vZh en ipo , maar goed, tis ook geen hondenschool Straks op de nieuwe locatie worden door andere verenigingen wel behendigheid en GG etc gegeven Maar aangezien wij inmiddels met hand-touch werken met de jonkies ga ik daar maar eens niet aan beginnen Dat gaat elkaar zo in de weg zitten
Tjonge, wat hebben wij een gemakkelijke hond Ieder jaar is bij ons de familie bbq, man of 30. Wisten eigenlijk niet hoe we dat met onze grote meneer moesten doen. Dus hup, hij ook naar buiten en dat ging echt prima. Heeft voor een heel jaar aandacht en knuffels gehad. Omdat hij zo groot is kan hij eigenlijk overal bij maar hij heeft zich keurig gedragen. Vond het knap van hem, al dat eten op tafels om hem heen, en mensen die zaten te eten. Hij heeft ook niet geschooid. 2x werd de verleiding even te groot en snuffelde hij bij de zak met afval. Topper is het
Het is niet alleen een hondenschool he wat ik al zei. Ze hebben een groot pension en asiel. En hij heeft daarnaast ook nog een bouw bedrijf. Ja een plaats verderop start nu dus behendigheid maar denk niet dat dat wat voor ons is. Daarbij werken ze daar vooral met snoepjes al beloning. Mijn moeder heeft daar een aantal cursussen gedaan. Niet mijn ding. Mooie weer komt er aan. Ga maar eens proberen of ik buffel echt aan het zwemmen krijg ipv pootje baden haha