[HK] Show je aquarium II!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Aidenn

Re: Show je aquarium II!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-15 12:16

denk je dat al je bakken lekker draaien.. blijkt er weer een kempvis ziek te zijn :(:) hij wil niet eten en hangt maar een beetje in de drijfplanten , net behandeld tegen flagaten en morgen even behandelen met sera bactopur. nu maar hopen dat hij het haalt :( voor de rest draaien alle bakken gelukkig goed :) , maar toch altijd stressvol om weer een zieke vis te hebben :(

Mioux

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-15 12:21

balen zeg ! Ik gebruik bij betta bijna nooit medicatie :) althans chemische, maar heb t afkloppen ook eigenlijk nooit dat ze ziek zijn.

Ben benieuwd wanneer mijn nieuwe binnenkomen nog geen exacte data gehad :(

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-15 12:27

Ahahaha mioux! Zo zat ik donderdag ook al voor de deur!

Aidenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-15 12:28

Mioux schreef:
balen zeg ! Ik gebruik bij betta bijna nooit medicatie :) althans chemische, maar heb t afkloppen ook eigenlijk nooit dat ze ziek zijn.

Ben benieuwd wanneer mijn nieuwe binnenkomen nog geen exacte data gehad :(

ja ik baal er best wel van maarja zal wel bij de hobby horen :') ik heb wel altijd pech met de betta's hoor, ze leven gelukkig wel lang ( jaar of 3/5 ) nu hopen dat hij beter word :(:)

hopelijk komen ze snel binnen, ik zou dat wachten echt niet kunnen uithouden haha

Mioux

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-15 12:31

nee ik vind ook lang duren hoor :P als ze deze maand niet komen kijk ik elders, dan ga ik echt niet een maand wachten haha

Aidenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-15 12:49

Mioux schreef:
nee ik vind ook lang duren hoor :P als ze deze maand niet komen kijk ik elders, dan ga ik echt niet een maand wachten haha

haha dat begrijp ik wel, maarja ik kan al nauwelijks een week wachten op aquarium plantjes dus laat staan een maand op een betta :')

Mioux

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-15 12:53

ja maar maand is ook wat veel, bedoel als je weet hoe en wat oke, maar ik heb nog niks gehoord. Ook apart wilde 1 cancelen want had een andere gezien en dat word niet toegestaan :/ maar heb voor rond 100 euro besteld bedoel kom op zeg..is denk ook laatste x dat ik daar bestel.

Casarell

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-15 12:55

Nou.. de nieuwe mannen-bak is aan het indraaien.. *\o/*
Morgen de nieuwe verwarming erin, andere filterwatten erin en wat substraat, nog wat zout toevoegen en dan is hij er klaar voor.. :D
Nu nog even een simpele manier bedenken om de ancistrus man te vangen..
Veel planten en hout in je bak is leuk, maar alles behalve praktisch als je wat moet vangen.. :+

Aidenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-15 13:00

Mioux schreef:
ja maar maand is ook wat veel, bedoel als je weet hoe en wat oke, maar ik heb nog niks gehoord. Ook apart wilde 1 cancelen want had een andere gezien en dat word niet toegestaan :/ maar heb voor rond 100 euro besteld bedoel kom op zeg..is denk ook laatste x dat ik daar bestel.

een maand is dan wel veel ook voor de vissen . wel balen dat je het niet kan cancelen want dan zit je straks met een vis waar je toch niet zo tevreden over bent .

Mioux

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-15 13:07

ja daar heb ik er dus 1 van en vind ik jammer, daarom ook denk eerste en laatste keer als t zo gaat :)

Aidenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-15 13:11

@Mioux inderdaad, en vooral bij zo'n bedrag verwacht je wel wat meer ''behulpzaamheid'' . en die mannen kunnen ook niet bij elkaar in , dus dan ''verspil'' je in feite ook nog eens een plek die je net zo goed voor een andere kan gebruiken

Casarell

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-15 13:14

Jammer dat het zo moet zeg..

Mioux

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-15 13:16

plek heb ik wel ik heb nog een bak altijd staan haha, gaat mij meer om ik bestel niet 1 betta ofzo of maar voor 20 euro, ik bestel een hoop. En wilde er 1 cancelen omdat ik 1 andere zag die ik al een jaar zocht. Maar dat mag dus niet :/ Daarom denk ik 1 malig keer dit en erna niet meer.

Aidenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-15 13:22

Mioux schreef:
plek heb ik wel ik heb nog een bak altijd staan haha, gaat mij meer om ik bestel niet 1 betta ofzo of maar voor 20 euro, ik bestel een hoop. En wilde er 1 cancelen omdat ik 1 andere zag die ik al een jaar zocht. Maar dat mag dus niet :/ Daarom denk ik 1 malig keer dit en erna niet meer.

gelukkig dat je plek hebt, ik moet even de 100 liter gaan opdelen in delen zodat ik meer mannen kan gaan houden ( nu gelukkig nog genoeg plek :') ) , is het dan niet mogelijk om die man terug te sturen? of is dat zonde ? .

ik heb nu die petsplace wat bettas laten bestellen 1x koi plakat 1x koi halfmoon , en nog een ''normale'' halfmoon , nu maar hopen wat ik krijg haha het is net kerst :') , alleen jammer dat mijn portemonnee mijn ''verslaving'' niet zo flitsend vind haha :')

Mioux

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-15 13:24

nee dat kan dus niet, hij zit ook gewoon nog daar dus had al gevraagd maar mocht niet, vind wel heel apart. Zeg t als je 1 betta besteld of klein bedrag kan ik er enigzins inkomen ,maar ik heb iets van 10 betta besteld bedoel hallo? (wel ook vrouwen erbij hoor)

Vaak krijg je bij pets place gewoon fancy en geen koi :P

Aidenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-15 13:27

Mioux schreef:
nee dat kan dus niet, hij zit ook gewoon nog daar dus had al gevraagd maar mocht niet, vind wel heel apart. Zeg t als je 1 betta besteld of klein bedrag kan ik er enigzins inkomen ,maar ik heb iets van 10 betta besteld bedoel hallo? (wel ook vrouwen erbij hoor)

Vaak krijg je bij pets place gewoon fancy en geen koi :P

dat is dan wel vreemd. wel even foto's posten hé als ze er zijn. :)

ik hoef gelukkig pas te betalen als ze er zijn en als ik ze ''mooi'' vind, gelukkig ben ik goed bekend bij de petsplace en stuurt de eigenaar ze gewoon terug als ze niet bevallen haha

Mioux

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-15 13:29

Uw bestelling bij Aquaplantsonline met ordernummer xxxxx wordt vandaag ingepakt en opgehaald door PostNL.
Deze zending kan vanaf morgen bij u worden bezorgd.

jeej !! :D haha hopelijk morgen dan inderdaad ! heb hoop besteld haha.

Is ook vreemd aidenn daarom ook 1 malig denk ik want hou ik nie zo van als je besteld. Wilde er ook discus bestellen maar twijfel ik dan nog over. Die kweekt hij namelijk ook.

Ik hoef ook pas hier cash te betalen hoor, kan ook zeggen van goh op filmpje was hij mooier ik wil m niet haha we kijken wel. Hij komt ze zelf brengen

Aidenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-15 13:48

Mioux schreef:
Uw bestelling bij Aquaplantsonline met ordernummer xxxxx wordt vandaag ingepakt en opgehaald door PostNL.
Deze zending kan vanaf morgen bij u worden bezorgd.

jeej !! :D haha hopelijk morgen dan inderdaad ! heb hoop besteld haha.

Is ook vreemd aidenn daarom ook 1 malig denk ik want hou ik nie zo van als je besteld. Wilde er ook discus bestellen maar twijfel ik dan nog over. Die kweekt hij namelijk ook.

Ik hoef ook pas hier cash te betalen hoor, kan ook zeggen van goh op filmpje was hij mooier ik wil m niet haha we kijken wel. Hij komt ze zelf brengen

ooeeh spannend dan staan je plantjes binnenkort gelukkig wel bij je deur haha. dus die man komt ze zelf brengen? wel spannend want straks zijn de betta's heel anders dan de foto's en video's , ik duim mee voor mooie betta's :)

Mioux

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-15 13:51

nou als dat zo is als dat ze anders zijn als de fotos en video dan mag die ze zo weer retour nemen :D

Aidenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-15 14:06

@Mioux dat zal wat zijn zeg , dan heb je gelukkig wel dat je pas hoeft te betalen als ze er zijn, maarja dan wacht je er zo lang op en dan is het een dikke tegenvaller :(

linnnh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-15 14:24

Iemand hier nog interesse in guppen? Ik heb er een heleboel, mogen voor een klein prijsje weg. (volwassen en baby) o.a. wildvang, endlers. :)

Mioux

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-15 17:35

nee ik niet :) Ben niet zo gup fan :)

Heb wel me hert vast gezet buiten hahaha

Afbeelding

linnnh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-15 17:46

Super leuk!! :)

Ik ben ook geen fan meer van guppen, had deze opgevangen voor iemand.. Maar vind ze niet leuk meer :')

Aidenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-15 19:09

linnnh schreef:
Iemand hier nog interesse in guppen? Ik heb er een heleboel, mogen voor een klein prijsje weg. (volwassen en baby) o.a. wildvang, endlers. :)

ik heb nog 2 maanvissen die lusten ze wel .... :o :+

Meliaforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-15 19:39

Wie heeft er misschien een idee voor mij? :+

Ik heb een 60cm bak en heb er nu 5 Platy's inzitten. Nu wil ik er nog wel wat bij. Maar wat. :'). Mijn Platy's zijn best wel druk.