Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mioux schreef:balen zeg ! Ik gebruik bij betta bijna nooit medicatiealthans chemische, maar heb t afkloppen ook eigenlijk nooit dat ze ziek zijn.
Ben benieuwd wanneer mijn nieuwe binnenkomen nog geen exacte data gehad
Mioux schreef:ja maar maand is ook wat veel, bedoel als je weet hoe en wat oke, maar ik heb nog niks gehoord. Ook apart wilde 1 cancelen want had een andere gezien en dat word niet toegestaan :/ maar heb voor rond 100 euro besteld bedoel kom op zeg..is denk ook laatste x dat ik daar bestel.
Mioux schreef:plek heb ik wel ik heb nog een bak altijd staan haha, gaat mij meer om ik bestel niet 1 betta ofzo of maar voor 20 euro, ik bestel een hoop. En wilde er 1 cancelen omdat ik 1 andere zag die ik al een jaar zocht. Maar dat mag dus niet :/ Daarom denk ik 1 malig keer dit en erna niet meer.
Mioux schreef:nee dat kan dus niet, hij zit ook gewoon nog daar dus had al gevraagd maar mocht niet, vind wel heel apart. Zeg t als je 1 betta besteld of klein bedrag kan ik er enigzins inkomen ,maar ik heb iets van 10 betta besteld bedoel hallo? (wel ook vrouwen erbij hoor)
Vaak krijg je bij pets place gewoon fancy en geen koi
Mioux schreef:Uw bestelling bij Aquaplantsonline met ordernummer xxxxx wordt vandaag ingepakt en opgehaald door PostNL.
Deze zending kan vanaf morgen bij u worden bezorgd.
jeej !!haha hopelijk morgen dan inderdaad ! heb hoop besteld haha.
Is ook vreemd aidenn daarom ook 1 malig denk ik want hou ik nie zo van als je besteld. Wilde er ook discus bestellen maar twijfel ik dan nog over. Die kweekt hij namelijk ook.
Ik hoef ook pas hier cash te betalen hoor, kan ook zeggen van goh op filmpje was hij mooier ik wil m niet haha we kijken wel. Hij komt ze zelf brengen