. We hebben haar meegenomen vanuit Curacao. 1 jaar oud. ze is zo ontzettend dapper en slim!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
(zonder stamboom)

Mopjemop schreef:Ik zoek een goed oppas adres voor mijn chihuahua voor de eerste week van augustus. Het gaat om een ouder en angstig hondje. Wat ik zoek is een plekje waar ze haar eigen gang kan gaan/ liggen in haar mandje/ minimaal 3x per dag uitgelaten of in een afgesloten tuin. Ze loopt namelijk weg en luistert niet.
Ze is sociaal niet erg sterk naar andere mensen en dieren, ligt het liefste gewoon lkkr in haar mandje. Ze vind wanneer je haar rustig benadert en aait, aandacht wel fijn.
mijn hart brak er een beetje van. Ik heb haar gewoon de tijd gegeven en aangemoedigd om te komen, uiteindelijk was ze zelf naar binnen gekomen. En toen even los gelaten (wachtkamer was leeg, en moest alleen even melden en daarna direct door lopen naar achteren voor bloedprikken), kon ze even zelf bepalen waar ze heen ging. Was echt zo zielig :'( hopelijk heeft ze nu weer een betere ervaring ter compensatie, ook al ging het bloedprikken ook niet super maar het was 10x beter dan in Utrecht.
het bleek ook nog net wat anders te liggen dan hij in eerste instantie dacht. De verzekering was namelijk wel genoteerd maar er was niks mee gedaan. Beetje apart dat het wel bekend is maar dat het dan niet daar heen gestuurd word.
het gaat ontzettend goed met haar. Ze is 6 weken op "vakantie" geweest bij mijn moeder, waar ze moddervet van terug kwam (oke een beetje overdreven maar wel 0,3kg aangekomen). Ook een controle gehad in Utrecht. Waardes waren prima ookal waren sommige nog wel wat aan de hoge kant maar niet meer schrikbarend. Dus volgend jaar ergens in mei weer een controle als alles goed gaat.