Prachtige foto's. Ameland lijkt me ook zo leuk om naar toe te gaan met de hondjes. Wij gingen altijd naar Texel. Vele leuke herinneringen daar.. Ik hoop dat hij trouwens zsm van zijn slecht loopje af is. Hij lijkt gelukkig wel niet enorm veel last te hebben ervan.Corgiwandelingen zijn helemaal het einde vind ik. Zeker als je ze allemaal lost kunt laten. Bij ons ging er een jongetje lopen op een veldje en dan gingen al de Corgi's er achteraan.
Was zo'n grappig zicht. Hier ook geen ruzietjes onderling trouwens.Hier moeten we dus nog 3 nachtjes slapen tot Ginny eindelijk naar huis komt
Had een speeltje voor der gewonnen bij een winactie, die is vandaag al toegekomen. Ophélia gaat dit keer weer mee, maar niet in huis. We gaan gelijk naar de hondenweide zodat ze nog eens kennis kunnen maken op neutraal terrein. Wij gaan ietsje op voorhand al daar met Ophélia spelen, zodat ze sowieso al wat minder druk is ook. Ik hoop echt heel hard dat alles gewoon goed gaat! Hier in de buurt woont er een man die een Schotse Collie pup heeft en we zijn ook met hem eens gaan wandelen. Ging gewoon prima en Ophélia wou naar het einde toe zelf met hem spelen.

Hier alvast nog een foto van Ginny's antenne-oren
Ze worden nu dus geplakt omdat ze echt te groot/zwaar zijn. Ben eens benieuwd of ze zaterdag al zelfstandig gaan rechtstaan.
.
. Nadeel is dat ze elkaar nog vaak in de oren hangen dus dat helpt ook niet mee. Ik ga Ginny wel missen ze zijn nu al zo'n lange tijd hier dat het eigenlijk normaal was haha. Maar gelukkig hebben wij Bella nog
.
Nuja, moesten ze niet rechtstaan gaan wij wel verder met plakken. Hier zijn geen vervelende pups die in elkaars oren hangen, dus dat komt wel goed. Oh, heeft de rest allemaal al staande oortjes? Hebben jullie nog wat van hun gehoord/gezien?
Lijkt me lastig om na zoveel weken ineens afscheid te moeten nemen van de laatste pupsels
Gelukkig blijft Bella daar, scheelt al weer wat in het gemis 
Maar wat een gedoe was dat zeg, zeker met Lara die er steeds aan wilde hangen 
. Ginny is daar erg goed in, aai en knuffel aandacht is der nooit teveel
. (dus succes
)
Wat enorm spijtig en stom was, want daarvoor waren ze eindelijk een beetje contact aan het zoeken.