Saaarr schreef:Nou bij mijn ratten is het vreselijk in de pubertijd.. (als het nog pubertijd is)
ik heb nog steeds problemen met de 2 jongere die in november waren gekomen.
ik ben nu eigenlijk een beetje ten einde raad. Kimo is gewoon dominant? zij en kiara zijn elke dag bezig met elkaar op de rug te leggen en heftig ook.. sinds kimba is overleden is dit weer begonnen..
eergister kwam ik thuis en ik schrok me helemaal kapot kiara lag op de bodem alsof ze dood was..
bleek dus een kant van haar hoofje helemaal onder het bloed! Kwam uit haar oog t stopte pas na een hele tijd met bloeden.. ze zat helemaal onder het bloed en de kooi ook. gelukkig was ze de volgende dag weer de oude, t was een randje van haar oog wat was geraakt.
Maar ik weet niet meer wat im oet doen kiara is nu 2 die mag wel rust hebben. Haar zusje is natuurlijk ook pas overleden.
even een quote van eerder.
Ze komen elke dag buiten de kooi.
Ruzie is eigenlijk altijd tussen kiara en kimo. Toen ze pas kwamen heb ik al veel gedoe gehad hoor maar er leek wel rust te komen.
Ik ontdek het eigenlijk altijd alleen beneden in de kooi dus met eten enzo.. maar nu de kartonnen doos weg is is het nu gewooon weer rustig.
Kimo wil denk ik gwoon de baas spelen over kiara.
maar kimo is wel heel klein, heeft geen groeispurt gehad (overwicht bepaalt soms ook toch de baas of niet
)