Of is dat meer iets voor de hogere niveaus?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
JesdaJinn schreef:Vrienden van mij hebben ook een drone. Lijkt me zo gaaf.. jammer dat Jaxx als de dood er voor is...
JesdaJinn schreef:Geven jullie ook herstel shake op training? Of alleen wedstrijd of ook na een lange wandeling of wanneer dan ook?
We zijn ook gepromoveerd nu naar de 2e graad en gaan 10 november onze eerst 2e graad starten
fannetje schreef:Gefeliciteerd met je promotie mandje.
En dat de WW hal ver is, eens hoor, ik doe er ook minimaal een uur en 40 minutenover. Maar dat zijn de noordelijke wedstrijden voor mij ook. Dat is dan weer het nadeel van midden wonen. In de winter is eigenlijk alleen Laag Soeren in de buurt. De rest zit op 1 uur en meer.
Maar ach, je moet wat voor je sport over hebben
Gewoon echt niet te doen. Misschien wil ik in de toekomst wel eens gaan voor WAO selecties ofzo maar dat word het echt overnachten.
fannetje schreef:Ja, dan maak je er gelijk een weekendje weg van.
Jij moet het vooral van Koudum en Elim hebben denk. En dus de winner.
Jij zit echt heel Noordelijk.
Moet het nu vooral hebben van workshops en zelf kritisch terug kijken.
ik baal echt van het nieuwe inschrijfsysteem, nog nooit zo vaak niet mogen lopen als de afgelopen paar maanden.

Maze mocht mee op het graad 2/3 geweld, wilde ik zelf ook graag omdat ik juist op die skills zelf ook ten onder ga met Maze. Met Puk is dat allemaal niet zo spannend, maar met Maze is het anders handelen en dan is zo'n seminar een uitgelezen kans natuurlijk.
Ze deed dingen die ik van ver niet zag aankomen en echt zo
ernaast stond. Heel trots op mijn Mini.
Zeker niet alles perfect (vlakjes bijvoorbeeld
, had ik al gezegd dat ik RC echt intens haat?), en zeker geen foutloze rondes maar dat had ik niet verwacht, we waren er immers op te leren. Op zaterdag ging ze wel ongeoorloofd latten gooien ineens, dat hebben we wel even streng afgestraft, dat geneuzel wil ik echt niet hebben. Zondag ook nog een keer de startlat dus haar even aan de afspraken van zaterdag herinnerd, daarna geen ongeoorloofde latten meer. Die wat dan vielen waren mijn schuld, dat kan ik haar niet kwalijk nemen.