Wij zijn vandaag weer naar Brabant gegaan voor training. Kolere stuk rijden, maar we hebben het er voor over. En wat een vooruitgang merkten we weer bij Jip. Zo ontzettend fijn!

Ooit komen we er wel.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Flux schreef:Lugea, gecondoleerd met het verlies van je moeder... Hopelijk was het een fijn afscheid.
Gut Sanne, wat een poepesnoepje zo nog!Stiekem heb ik ook een beetje voorkeur voor de sable corgi's hoor
![]()
CC, super fijn te lezen dat Jip stappen maakt!Vind het super stoer dat jullie er zo ver voor gaan rijden! Wil je delen waar je traint?
Ahw Gerliev! Wat een dotje! Welkom! Hoe gingen de eerste nachten?
Hier is ons nieuwe tuig binnen en ik kwijl van de kwaliteit zo mooi! Ik ben ergens wel bang dat ik een maat te groot heb gekozen... Hij is wel werkelijk overal te verstellen dus ik ga er zeker even voor zitten. Ves is ook nog erg smal, vooral tussen de voorbenen. Ben benieuwd of ik hem passend krijg![]()
Tevens wacht ik nog steeds op haar loopsheidZe is nu 11 maand oud. Ik klaag steeds tegen mn vriend dat ze of vlak voor show loops wordt (over 10 dagen) of tijdens onze vakantie aan het strand (half maart)
Please noo