Als je zelf gaat bouwen voor een ren/hok kan ik je het gaas aanraden dat wij hebben. Super stevig en stabiel. Kan je zelf mooie panelen van maken op de maat die je wenst door het tussen 2 latten te schroeven. Bij bijna elke foto van mij zie je het wel terug volgens mij.
Hier hebben we volieregaas voor de ren, deze blijft mooi en is ook stevig!
Art_Ificious
Geplaatst: 03-06-21 15:27
Ik twijfel maar met gaas ga ik denk ik wel goedkoper uitkomen dan met de draad panelen. Had in de Hubo speciaal gaas voor konijnen gezien. Is iets dikker dan voliere gaas
Wat wij hebben is ook dikker gaas. Niet dat makkelijkere gaas in 1cm maat die je eenvoudig kan vouwen. Maaswijdte is hier 2,5 cm meen ik en dikte van 1,2mm of zoiets.
Art_Ificious
Geplaatst: 03-06-21 17:11
De kleintjes slapen per kleur
Jong laten drinken
En de tepel met gezwel hele omcirkeld gebied voelt hard aan. Het roze plekje links in de cirkel is ook dik.
Ik had een bevroren fles bij moeders met de kinders gedaan. Kleintjes vinden het interessant maar moeders eiste de hele fles op door er bijna helemaal op te gaan liggen. Geloof dat die het veels te warm vond. Mijn ram Jack lag gisteren op zo’n manier dat het leek of hij dood was. Lag languit met open ogen en eerst niet reageren. Maf dier
xXutopiaXx
Geplaatst: 04-06-21 11:47
Ahh lieve foto
En die kleintjes slapen op kleur haha Mooi plaatje zo, met de beeb onder mams drinken
Hier gaat het qua warmte nog wel goed gelukkig!! Ze staan precies mooi in de schaduw onder de bomen de hele dag, dus zo lang de omgevingstemp. nog goed te doen is, gaat 't wel
Mijn kleine flappies hebben sinds vandaag een nieuw hok met ingegraven zandbak. Het hok in het midden is 1.80 lang dus zoals je ziet is de totale ren lekker groot. Zoooo blij mee
Art_Ificious
Geplaatst: 04-06-21 20:56
Super leuk.
Hier alles ok met de kleintjes. De allerkleinste is ook wat bijgetrokken tov 3 dagen geleden. De huid ziet er veel mooier en voller uit.
Tandjes zijn zo schattig
_KiMbErLeY_
Geplaatst door de TopicStarter: 04-06-21 21:06
Jeetje wat een ruimte negerzoen!
Jannickee, lekker dicht op elkaar ook
Art, haha lol op kleur
====================================
Bailey is bevallen, maar helaas niet goed gegaan
Kwam gisteravond thuis van de sportschool, dus gelijk kijken. Lag er 1 baby in het "soort van nestje" De andere lag erbuiten, was al wat koud maar bewoog nog wel, dus zoals geleerd van Natas in mn bh gedaan.
Schijnbaar had ik niet goed gekeken want ik zag nog een dode liggen
Ze is waarschijnlijk begonnen met bevallen op het hout, daar lag namelijk bloed en een dode baby, daarna is ze verder gegaan in de bak. Maar er was geen goed nestje gemaakt.
Na een uur, met wrijven, lichaamstemperatuur en lauw water mocht het helaas niet baten, de andere baby was echt overleden
Uiteindelijk heb ik een fles kruik van 1 van de.buren geleend, in het hok gelegd met een houtje, zodat de baby niet teveel kon afdwalen. Vanmorgen leefde ze gelukkig nog! Maar Bailey zit heel veel OP het nest ze denkt denk ik dat ze een vogel is die een ei moet uitbroeden
Heel jammer dat het is gebeurd, maar dit hoort er helaas ook bij. Er is nog 1 baby en hopelijk gaat dat goed!
Wat jammer Kimberly. Hopelijk zorgt ze wel goed voor het overblijvende jong.
xXutopiaXx
Geplaatst: 05-06-21 10:40
idylle schreef:
Moet je de baby's de eerste week niet met rust laten? Of is dat alleen bij hamsters zo? Die vreten hun jongen op als ze niet meer naar het nest ruiken
Was ik in het begin ook best wel bang voor, maar tot nog toe niks van gemerkt Voor de zekerheid doe ik vaak m'n handen wel ff door het haar/nest halen of aai de voedster, als ze dat oké vindt.. maar ze kennen mijn geur natuurlijk sowieso al, dus accepteren het allemaal wel tot nu toe
Jammer dat 't zo is gelopen Kimberley, maar nu focus op de knapperd die er nog is
Mooi hok zo Negerzoen! Ziet er gezellig uit En een zandbak is altijd goed