Hahaha ik kan het me voorstellen. Was hij niet dodelijk beledigd dat je hem uitlachte en foto’s maakte? Nishi zou dat niet heel grappig gevonden hebben. Ik heb de namen verdeeld zal straks iedereen met naam voorstellen. En vandaag komt mijn kittenren Kunnen ze volgend weekend overdag naar beneden.
Nou ja, Coco had eerst dus een grote kale plek met korstjes op zijn rug maar ik dacht dat hij misschien gevochten had, maar nu worden zijn poten ook kaal
Zo lekker actief altijd... Jup.... dat beschrijft hun best goed.. Al hebben ze gelukkig ook hun lieve slaap en knuffel momenten Hihi
Pamuk is echt Turkse Van staat toch ook wel op mn lijstje van favo rassen hoor Mjah bij sphynxen kan helaas niet alles zomaar bij.. (Hadden zo een leuk lief rood kittentje die echt in je schoot kroop.. maar helaas xD)
Bij deze Turkse Van dame kan ook niet zomaar alles bij hoor. Ik wil er graag eentje bij, maar dat moet dan perse een kater zijn, want een andere poes gaat zij niet tolereren volgens de vorige eigenaar/fokster. Gezien de problemen met haar (eetstoornis) ga ik op zoek naar een htk katertje, jonkie, zodat ze een beetje kan moederen. Ik kan een eenjarige Turkse Van kater krijgen, maar mijn man is bang voor dezelfde problemen als bij deze poes, dus hij wil een "gewone" kat erbij.
Kanji91
Geplaatst: 04-09-20 16:57
Hier zou het op zich wel kunnen. Sociaal ras. Maar dat kittentje was nog erg jong en hun bijna 5 maanden(nog 8 dagen ). Maar zijn nu gewoon nog te wild (en zwaar ) voor zo een kleine. Dus als er ooit wat bij komt. Wil ik toch echt dat hun wat ouder en dus uit de kitten drukte fase zijn Maar my gosh.. dat was zo een leuk beestje donker rood, kort haar(gewoon HTK kat). 2 pootjes aan de onderkant open.. (vondeling waarschijnlijk aangereden) maar nog kroelen en vol van liefde. Maar helaas
En snap hem zeker. Is niet niks een kat met eetproblemen. Daar wil je er indd geen 2 van. En sommige HTK katten zijn ook (is dat trouwens een vaak voorkomend probleem bij Turkse Vans?)
Hier kleine tegenvaller... Kat tegenover mn ma is WEER drachtig.. ik snap sommige mensen niet.. Laat je buitenkat gewoon helpen.. dit is het 3de, miss 4de nestje al achter elkaar...
Wat vervelend dat Pamuk zo veel eet problemen heeft. Ik snap op zich wel dat je geen tweede wil met een vergelijkbaar probleem.
Wat sneu van de kat van de overburen. Het kan zo snel gebeuren een kat drachtig. Het is ons ook een keer overkomen. Jonge poes die we nog geen halve dag kwijt waren nadat ze ontsnapt was. 'Opeens' lagen er kittens naast. Maar zo vaak achter elkaar is niet okay.
Wat dat betreft ben ik wel benieuwd waar mijn katten vandaan komen. Allebei gevonden zonder moeder of broertjes/zusjes.
Mijn vorige Turkse Van had dit niet, die is 20 geworden en (vr)at alles wat ik hem voorzette. Deze heeft het wel en haar moeder ook. Haar zusje had het, maar is er overheen gegroeid ofzo, zij eet gewoon alles. Over 2 weken gaat ze een week naar een kattenpension, zal mij benieuwen hoe dat gaat met eten.
Deze kat komt elke dag buiten en er lopen genoeg andere katten in de buurt. Zij zijn gewoon onverantwoordelijk bezig door ze niet te laten helpen.. 1 keer oke. maar 3-4 keer vlak achter elkaar? Beetje sneu. tis zo een schat van een best (dochter ook.. ook bang voor haar qua dracht..) Mjah zo heb ik ook een kennis die nu 2 kittens heeft uit een ander nest.. en nu al denk over fokken.. (2 Maine coon kruisingen..) sommige mensen pfff..
Dat is altijd wel "jammer" van asiel dieren. 99 van de 100x weet je niet waar ze vandaan komen of wie de ouders zijn.. Soms nog wel de moeder.. maar vader is altijd onbekend maar daar in tegen geef je ze wel een liefdevol huis en zijn het vaak ook heerlijke katten!
Fireheart
Geplaatst door de TopicStarter: 04-09-20 17:44
Hahaha Lukie, die kitten met die kippen
Jeetje Kanji wat worden ze al groot zeg
Leuk dat jullie er eentje bij willen Morrie maar kan me wel voorstellen dat jullie dan niet voor een 2e Turkse kiezen ivm de eet problemen.
Ik ben net terug van de DA en Coco heeft een schimmel kunnen ze blijkbaar zo oplopen als ze er vatbaar voor zijn en aangezien Coco overal vatbaar voor lijkt te zijn, verbaasd dit me niks.
Kanji91
Geplaatst: 04-09-20 18:01
Hoe moet je dat behandelen? Hopelijk niet met een shampoo? Succes iig! Wel balen. maar schimmel zal hopelijk nog meevallen
En zo worden indd groot.. en dik... gaf onbeperkt eten.. maar daar stop ik maar mee xD Van de week miss weer eens wegen. paar weken geleden woog de ene 2.46 en de andere 2.16..benieuwd hoeveel nu xD (ben bang 1 wel over de 3 kilo..) Edit: Ik geloof mn weegschaal niet.. Beide zouden 3.1 wegen... Zie het over een maand wel met hun castratie xD
Vervelend van die schimmel. Mijn paard heeft ook een gevoelig huidje en die heeft minimaal 1x pj schimmel. Zelfs als andere paarden nergens last van hebben. Gelukkig helpt zo’n behandeling meestal heel goed Ik weet niet of katten tea tree mogen, maar die olie werkt ook schimmel dodend. Druppelen op de plekken, helpt tegen de jeuk.
Onze kittens laten ze zich in ieder geval heel netjes wegen. Eerste weekjes nog in een schaal maar nu blijven ze netjes zitten Ze doen het enorm goed. Al even begonnen ze te clickertrainen. Kom, zit en pootje zit er al goed in. Nieuwste oefening wordt op commando zelf de reismand in. We oefenen met autoritjes wat steeds beter gaat. Over twee weken gaan ze mee op vakantie.