Je ziet het niet goed want hij heeft een witte neus hahaha. 
Hij was niet perse blij

Hij was nog heel lang bezig met zichzelf schoonlikken.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

ik ben gesmolten, wat een schatjes!

.
Hihi
Turkse Van staat toch ook wel op mn lijstje van favo rassen hoor
Mjah bij sphynxen kan helaas niet alles zomaar bij.. (Hadden zo een leuk lief rood kittentje die echt in je schoot kroop.. maar helaas xD)
). Maar zijn nu gewoon nog te wild (en zwaar
) voor zo een kleine. Dus als er ooit wat bij komt. Wil ik toch echt dat hun wat ouder en dus uit de kitten drukte fase zijn 
donker rood, kort haar(gewoon HTK kat). 2 pootjes aan de onderkant open.. (vondeling waarschijnlijk aangereden) maar nog kroelen en vol van liefde. Maar helaas
(is dat trouwens een vaak voorkomend probleem bij Turkse Vans?)
Beetje sneu. tis zo een schat van een best (dochter ook.. ook bang voor haar qua dracht..) Mjah zo heb ik ook een kennis die nu 2 kittens heeft uit een ander nest.. en nu al denk over fokken.. (2 Maine coon kruisingen..) sommige mensen pfff..
maar daar in tegen geef je ze wel een liefdevol huis en zijn het vaak ook heerlijke katten! 
maar kan me wel voorstellen dat jullie dan niet voor een 2e Turkse kiezen ivm de eet problemen.
kunnen ze blijkbaar zo oplopen als ze er vatbaar voor zijn en aangezien Coco overal vatbaar voor lijkt te zijn, verbaasd dit me niks. 

elke dag 2 weken lang, dus geen gedoe met pillen of wassen, echt fijn.
de ene keer wogen ze dan 2 kilo en de keer daarna opeens 5, made no sense.
Zelfs als andere paarden nergens last van hebben. Gelukkig helpt zo’n behandeling meestal heel goed
Ik weet niet of katten tea tree mogen, maar die olie werkt ook schimmel dodend. Druppelen op de plekken, helpt tegen de jeuk.