Ymor schreef:We zijn het jaar weer goed van start gegaan. Ben net terug van de dierenarts met Joep mijn oudere hond. Vermoedelijk hartfalen. Konden zijn hart niet helemaal goed beluisteren maar hij heeft heel veel vocht in zijn longen en er was op de foto duidelijk een afwijking te zien. In plaats van mooi rond een duidelijke vergroting. Nu zit hij aan de vochtafdrijvers en morgen terug om zijn hart verder te onderzoeken. Dierenarts gaf al wel aan dat het er niet goed uit zag.
[ [url=m/JXpzq4.jpg]Afbeelding[/url] ]
Jeetje zeg dat is vervelend nieuws heel veel sterkte met Joep!!
NorwayFjord schreef:Sterkte met Joep, wat een rot begin van het jaar zo zeg! Succes met het onderzoek.
Isaboy sterkte met de giardia, hier ook nog steeds bezig. Nu nog 2 dagen Panacur en dan hoop ik dat we er vanaf zijn...
Ik ben met Mulan gister weer even heerlijk naar het meer geweest samen met mijn moeder, en ze heeft op het hondenstrandje even 5 minuutjes los mogen racen

Ze reageerde enorm goed op m’n commando’s daarvoor dus ik wilde het proberen, ze was zooo braaf! Als ik haar riep zat ze in 2 seconden voor m’n neus. Ik daarentegen vond het doodeng xD Nu maar vaker proberen, aan haar ligt het iig niet

Jij ook al bezig met het gevecht tegen de giardia en ook katten in huis. Het vervelende is dat die ook meebehandeld moeten worden en de katten komen natuurlijk overal dus je moet echt letterlijk alles soppen.
Katten wassen is ook een dingetje nog maar niet te preken over pillen geven. Heb 2 halve Wilde en vorige keer dat we ze pillen moesten geven ging die ene poepen van angst. Maar goed je word er handiger in.
Vrolijk word je er niet van helaas en ik hoop dat deze nachtmerrie snel voorbij is en weg blijft. En haar immuunsysteem wat sterker word anders blijven we bezig.
Ook het sociale gedeelte hangt weer stil alle honden ontwijken terwijl ze het zoo leuk vind om te spelen.
En dan alles van de grond schrapen buiten na het poepen.
Je leest overal over weggelopen honden met oud en nieuw maar ik verbaas me echt over de hondeneigenaren.
Mensen die een pup alleen thuislaten omdat hij niet mee mag naar vrienden en dan smiddags 12 uur erachter komen dat de pup is ontsnapt door het katten Luik.
Ook liep ik om 23:00 mijn rondje met onze pup en kwam er een man buiten zetten met zijn ene hond aan de riem en andere los.
Mensen die met een veelte losse halsband lopen of een slip riem en dat de honden daar uitglippen omdat ze niet opletten en de hond heel vrolijk richting mijn pup komt rennen.
Ik had de pup aan dubbele lijn zowel tuigje als halsband veel te bang dat ze ergens uit zou glippen.
En ja de klappen waren absurd hard veel illegaal vuurwerk ook hier in de buurt. En ons meisje schoot alleen iets naar achtertoen er een paar meter voor ons een cobra afging ( het broertje van meneer stond in de deuropening haha dat was een cobra) was gelijk half doof.
Van mij mag het ook wel wat minder op het balkon wilde de rocks niet dus dat werd het vuurwerk trotseren. 5 keer plassen in 1 rond maar wat deed ze het goed.
Maar bij iedere stap keek ik op me heen als de dood dat er vuurwerk naar de hond werd gegooid. En voor haar ? Maakte ik er maar een feestje van buiten bij iedere knal want ze moet immers niet angstig worden.