Pff schrikken hoor xDenies met Bodhi en zijn reactie inderdaad. Als ik dan dat verhaal lees van die herder ook ja… Hoe snel het kan gebeuren
De herder in kwestie was wel al een behoorlijk stress gevoelige hond in ’t algemeen, maar toch. Zoiets verwacht je niet, maar het gebeurd dus toch. Het schijnt dit jaar ook een record te zijn geweest; er is voor 77 miljoen euro aan vuurwerk gekocht. Van de zotte gewoon. Hier ligt ook echt zoveel rotzooi in de straat en op de auto’s. Niemand heeft hier opgeruimd - echt schandalig. Met de auto’s door de wasserette kunnen gaan vanmiddag en nog is niet alles eraf van die rotzooi, bah. Die roet of wat er ook naar beneden valt trekt echt in de lak. Komen de auto's nog een keer goed met de hand te wassen ben ik bang of naar een professionele cleaner te brengen voor we ze moeten inleveren bij de garage als de lease afloopt. 
suze
Fijn dat jullie ook allemaal goed er door gekomen zijn en dat rondje heide hebben ze idd zeker verdiend, heerlijk! En heerlijk dat momentje om 12u met Ylvi
Wij hebben vandaag in de namiddag nog een heerlijk rondje gedaan op de Terverener Heide, vlak over de Duitse grens (15min rijden. Ik heb wat dat betreft echt zo geboft met waar ik woon. Ik heb zoveel plekjes waar ik naartoe kan, alle kanten uit, onder de 30min rijden). Het was nog behoorlijk druk het eerste stuk (was de hele dag prachtig weer hier met een zonnetje erbij) met heel veel wandelaars en honden, maar erna toch nog even lekker los kunnen gooien hihi. Jammer dat ik geen filmpjes kan uploaden. Ze heeft zo leuk gerend en gespeeld met m’n zoontje. Was wel goede oefening voor Arya met al die mensen enz. Ze heeft het gros van de mensen goed genegeerd en de honden ook grotendeels. Wat momentjes dat ze even in de lijn ging hangen, maar ze was snel weer bij ons met d’r focus.
Natuurlijk heb ik weer foto spam

echt een eng idee dat ze dat gewoon proberen op je eigen terrein. We parkeren hem nu snachts achter de poort en moeten de garage nu echt eens opruimen zodat ml zn auto daar weer in kan. 
Ze reageerde enorm goed op m’n commando’s daarvoor dus ik wilde het proberen, ze was zooo braaf! Als ik haar riep zat ze in 2 seconden voor m’n neus. Ik daarentegen vond het doodeng xD Nu maar vaker proberen, aan haar ligt het iig niet
) Maar de honden hebben er weinig last van gehad.