Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Denisejazz schreef:Ah! Heerlijk al die dieren foto’s !![]()
Ook een foto proberen te maken van Bo in de sneeuw, snel 1 foto gemaakt van hem met de telefoon. Vind het nog te koud voor hem om in de sneeuw te moeten lopen, dus alleen na buiten voor zijn behoeftes
Een lucky shot, maar o zo lief!![]()
[ [url=m/5BZYjH.jpg]Afbeelding[/url] ]
xDenies schreef:Ik vind hem zo lomp groot/veel voor zo'n pupje (en eigenlijk alle honden). Mijn voorkeur heeft ie niet en ik vind ook niet dat het hele schoudergewricht vrij ligt, al kan dat door het zitten vertekenen.
Kaus schreef:DF, Dexter heeft lange tijd ook rare dingen met zijn keel gehad. Hoefde maar ergens tegenaan te stoten met zn keel en hij stond te kokhalzen. Ik het begin ging hij kotsen en hoesten als er druk op zijn halsband kwam en op een gegeven moment was de druk op de halsband al genoeg om te kotsen. Halfjaar aan tuig gelopen en nu is het klaar. Hij reageert nog weleens gevoelig maar absoluut niet raar. Als je wil wil ik je de filmpjes wel via Whatsapp sturen?
Wij zijn naar de DA gegaan en die kon toen niks vinden. Ook niet met een camera in zn strot. Waarschijnlijk gewoon 'aanstellerij' maar dan niet bewust natuurlijk.
Finnens, weet je zeker dat dit een echte K9 is? Of hebben ze een nieuw model? Ziet er niet uit als de K9s die ik ken.
xDenies schreef:Ik werk de hele dag/week … dus hier niet genieten van de sneeuw. Zo ontzettend oneerlijk. Ik roep het hele jaar dat ik sneeuw wil en klaag nooit bij sneeuw … en nu ben ik juist degene die niet mag genieten![]()
![]()
![]()
![]()
Geen mooie fotos, wandelrondjes of bosritjes. Oneerlijk!
kiwiwitje schreef:Jeeeej! Nog meer sneeuwfoto’s! Ik vind die oren echt komisch KimD.