Molossers

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

loez

Re: Molossers

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-16 13:22

We zijn beide wel consequent gelukkig. Hij heeft ook duidelijk aan dat het absoluut niet mag, maar hij wacht er te lang mee naar mijn mening. Bij mij krijgt ie al op zijn 'fallie' (Duidelijke Nee is voldoende :P ) als ie zijn mond al opent omdat ik weet wat ie dan gaat doen.

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-16 13:24

Idd dat :j

noviceh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-16 19:24

Laatst een broodkorstje op de salontafel en een 'slapende' hond ervoor. Ik had even de kinderen gebadderd en toen ik de kamer binnen kwam, lag de hond heerlijk op de plaats te tukken. Op de plek van de broodkorst lag nu een hoopje kwijl, rara.... :')

Kimvicious

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-16 20:17

noviceh schreef:
Laatst een broodkorstje op de salontafel en een 'slapende' hond ervoor. Ik had even de kinderen gebadderd en toen ik de kamer binnen kwam, lag de hond heerlijk op de plaats te tukken. Op de plek van de broodkorst lag nu een hoopje kwijl, rara.... :')

Waarschijnlijk door de kwijlgeest gestolen.... :j

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-16 20:20

Hahaha :') gebeurd hier ook wel eens idd :')

DenK4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-16 20:57

Via een Facebook actie was Sven geselecteerd voor een fotoshoot :o
Die hebben we vanmiddag gedaan en ik ben niet alleen trots omdat hij zo knap is maar met z'n 3,5 maand was het echt een feestje met hem in het bos <3
Lekker los keurig mee lopen en zo sociaal naar andere honden, heerlijke middag!!

Kreeg net een voorproefje <3
Afbeelding

briitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-16 21:45

Och wat een pracht foto en een pracht kereltje <3

Is het een rare gedachtegang dat honden onzekerder worden om met korf te lopen?
Dan in de zin van dat hij door hebt, dat hij nu niks kan doen?
Jullie mening?

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-16 21:48

Denk het wel hoor Britt! Zenna met en muilkorf binnenshuis met Nelson was een verschil van dag en nacht. Muilkorf om was een zenna die zich niet of heeeeel voorzichtig veroerde, en zonder muilkorf was ze direct zichzelf. Er nieuwsgierig op af willen enz.

Ook buiten met wandelen merk ik het. Met muilkorf valt ze ook niet zo heftig uit als zonder. Maar Ze is op dat moment ook echt niet zichzelf

DenK4Ever, wauw!!!! <3

briitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-16 22:00

Nou hier dus het tegenover gestelde. Met muilkorf is die juist feller.... En ook naar mensen wat hij normaal dus niet doet.. Echter is dit alleen bij me vriend..

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-16 22:02

En dat ie juist uit onzekerheid zo fel reageert met korf kan idd ook lijkt me? Zenna reageert ook zo heftig uit onzekerheid maar das vooral zonder korf

briitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-16 22:25

Had stiekem gehoopt dat de korf idd rust zou geven. Maar in plaats daarvan word zijn gedrag soms erger.

Waar doe je dan goed aan? Ik laat me vriend er bewust mee lopen omdat hij het stukje trainingen (bewust of onbewust) aan mij overlaat.

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-16 23:08

Toch kijken wat het minste stress voor hondje oplevert. Ik merk dat zenna zo veel fijner is sinds haar stress level echt op 0 staat nu. Dus ook met Nelson wilden we graag zsm die korf eraf hebben omdat we zagen dat ze er gewoon last van had tussen haar oren.

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-16 10:10

wat een super knappe foto Denk4ever! echt heel sweet!

onze kleine hond werd ook heel onzeker van een muilkorf, die ging op de bank of in een hoekje liggen en durfde niks.

haha Noviceh ik denk ook dat het een spook was die het weg heeft gehaald

wat onwijs fijn dat het zo goed gaat tussen die 2 loez!

Afbeelding

onze gekkie boelie *\o/*

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-16 10:51

Wat een Bink die Boelie zeg!! Jeetje! Wat weegt ie? :D

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-16 10:54

Kimvicious schreef:
DenK4ever schreef:
Hahahah vandaag was dat Pokemon go ook het gesprek van de dag op m'n werk :')
Ik zag zelfs op fb al een community waar ze foto's posten van hun honden bij een Pokemon hahah

Hoe oud is Charlie?

Ja echt iedereen heeft het erover. De eerste ongelukken zijn ook al een feit. Nu wachten tot het dus verboden word...

Valt wel mee denk ik, die berichten schijnen fake te zijn. Men moet wel wat te zeuren hebben natuurlijk. Ik vind het een geniaal spel. Doe het zelf ook (word weer helemaal kind, haha) en de kinderen gaan eindelijk weer naar buiten.

Gisteren liep ik samen met mijn dochter met haar uitlaathond. Ze wandelt drie keer in de week met hem, voor een oud mannetje. Is een kruising, Jack Russell, teckel, ik weet het niet. Half groot hondje in elk geval. Houdt ook niet van vreemde honden.
Lopen er honderd meter verderop mensen met twee beagles, waarvan ze er één los lieten, nadat ze ons gezien hadden. De mensen bleven op een afstandje staan, want de beagle kwam niet mee, omdat hij Charlie (de uitlaathond) had gespot.
Die kwam natuurlijk onze kant op en Charlie ging uit zijn plaat. Dus toen hij te dichtbij kwam, maakte ik een schuifbeweging met mijn voet en zei dat hij weg moest gaan. Werd de baas van de beagle boos! Ik zei hem dat hij dan zijn hond aan de lijn moest doen. Toen ging zijn vrouw er zich ook nog mee bemoeien. Hun hond deed niets, hij wilde alleen maar snuffelen.
Mijn dochter boos, riep dat hun hond dat allemaal wel gezellig kon vinden, maar dat Charlie daar niet van gediend was en dat ze hun hond bij zich moesten houden. Haha, die vrouw werd zo boos op mijn dochter. Zei dat ze een andere toon moest aanslaan, want ze was maar een klein opdondertje (volgend jaar wordt ze 18). Dat 'kleine opdondertje' heeft meer verstand van honden dan menig volwassene.

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-16 11:04

verschrikkelijk diablo! soms zien mensen het ''gevaar'' echt niet in.

wij liepen gisteren bij ons de poort uit met boel en bunk omdat we naar de training gingen en ik ze in de auto ging zetten. wij hebben best wel een lange oprijlaan, doe ik de poort open, staat er serieus een vrouw met een stafford , met zo'n uitloopriem tot aan onze poort. dus ik schiet eigenlijk terug, ik had 120 kilo in mijn handen, nou als die gaan, dan ga ik mee. niet dat hun wat doen, maar ze zijn beide altijd te enthousiast. dus wat denk je, ik sta half in de poort die 2 buffels te houden, blijft die vrouw gewoon staan en lachen, ik riep nog, haal je hond is naar je toe, maar volgens mij vond ze het maar al te grappig dat haar hond naar die van mij wilde, na 10 minuten liep ze eindelijk verder zeg. deze 2 doen dan niks, maar als ik met onze kleine naar buiten was gekomen, die had dat echt niet afgewacht -O-

@ Loez, het is zo'n scheet, deze zal een vlieg nog geen kwaad doen. hij is laatst weer iets afgevallen, maar ik denk dat hij nu rond de 59/60 zit, niet overdreven veel, gespierd en breed is hij wel, buik heeft hij niet. ik zou hem graag wat voller zien, maar ik denk dat hij gewoon veel verbruikt, eten gaat gelukkig laatste weken wel weer echt heel goed. ene kant ook wel weer fijn dat hij nooit snel te dik wordt ivm gewrichten.

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-16 11:07

Gespierde vent is het wel idd! Knappe kop! <3 59/60 is op zich een mooi gewicht toch?
Pff Diablo, erg zeg! Ik durf voortaan ook mijn mond open te trekken. Dit durfde ik eerst niet en raakte tussen mijn oren compleet in paniek... Nu ben ik enigsins voorbereid. Wandel natuurlijk niet zomaar op plekken waar ik honden tegenkom en zowel, dan heeft ze de muilkorf om zodat ik relaxed ben. Maar durf mijn mond ook echt wel open te trekken voortaan...

PFf Rockey, sta je daar met die kalven idd! Als ze willen dan vlieg je er zonder pardon achteraan! Rare mensen bestaan er toch...

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-16 23:18

Spam :')

Afbeelding
Afbeelding

briitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-16 00:05

Afbeelding

Afbeelding

Vandaag voor het eerst gesport met Spark. Vind het erg leuk en dus voor herhaling vatnaar :D.
trots op hem <3!

Helaas bij het opstaan net, gaf hij een piep ;(. Hopelijk stelt het niet veel voor. En is het spierpijn ofzo.

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-16 07:59

Had het filmpje gezien Britt! Super leuk!! Hopelijk is het idd spierpijn!

briitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-16 09:10

Vind het zo leuk, dat hij het dus ook leuk vind!

Heb vanacht echt bagger geslapen. Werd paar keer wakker van zijn geloop, en aan de snelheid merkte ik dat hij niet lekker was.

Me vriend zei dat hij rechtsachter wat mank loopt. In het verleden had hij dat ookal. Dus denk dat het voor nu echt teveel is geweest voor hem. Was misschien ook wat te enthousiast.
Ik doe straks duivelsklauw door ze eten en hopelijk knapt hij snel op.

noviceh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-16 10:10

Heerlijk koppeltje Loez! <3

Oei Briitje, hopelijk gaat het snel weer beter!

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-16 12:24

Kan idd even wat spierpijn zijn! Ff in de gaten houden Britt! :)

bakkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-16 13:19

Afbeelding

Waarom geven we eigenlijk zo veel geld uit aan comfortabele matten? We kunnen beter een UV lamp hangen :=

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-16 13:22

Hahaha zo bekend! Madam hier heeft idd altijd een lekker bedje... En waar ligt ze als ze de kans heeft? Met dr blote bips vol in de zon!