Fotsy, bekent gegeven hier. Kenai probeert altijd in de mand van mijn jack russel te kruipen en het lukt hem nog ook...
Oei wat balen zeg op wintersport zonder sneeuw! maar inderdaad wel een erg mooie foto!!
Fotsy
Geplaatst: 27-12-16 19:32
een aus in een Jack mandje, ik zie het zo voor me
Aie geen sneeuw, kan je wel skien dan? Mooie foto inderdaad
Weten jullie waar je ergens trui of T-shirt kan kopen met in grote letters australian shepherd op? Ons Bloom wordt altijd aanzien als een bcke zelfs op hondenschool, een aussie dat kennen ze hier precies niet in dit deel van belgie
Op T-shirt Kan van die andere zo snel geen foto vinden
XxDiandraxX
Geplaatst: 27-12-16 20:03
Ziet er ongeveer zo uit.. (mandje is inmiddels helemaal uit model en de randen die rechtop horen te staan liggen nu ook plat) ik wou hem al weggooien dus lag klaar in de schuur om weg te gaan maar kenai kun geen lekker plekje meer vinden dus dat lelijke uit model zijnde mandje maar weer terug gezet..
eigenlijk maar net, tjonge eerst wordt Bloom gebeten door een van de pony's op oudejaaravond, ze mankte toch wel soms, dus even aangekeken en gelukkig dag erna niks te voelen, niks te zien. Laten we haar deze morgen om 6uur buiten, heeft ze een konijn opgegeten (vermoedelijk samen met de katten). Alleen het vel lag er nog Dan ontworm ik de paarden vanmorgen, morst er eentje wat, dacht ik dat ze dit had opgelikt want ik vond het niet meer pfff alles afgebeld, gelukkig tot hiertoe niks aan te merken en ze hebben me verteld dat dit heel snel werkt, bij paarden is dit na 1dag al uit hun mest. grrrrrrr puppy's, ik word er helemaal gek van
XxDiandraxX
Geplaatst: 02-01-17 18:36
Kenai had begin van de avond wat stress maar toen hij wat rustiger was een lekker stuk kophuid gegeven en daar is hij de rest van de avond mee bezig geweest en toen was hij redelijk in normale doen.. Hij laat zich niet zomaar gek maken gelukkig!
bryce27
Geplaatst: 02-01-17 21:54
Onze teef is niet zo een fan van vuurwerk gaat het liefst veilig in haar bench liggen. Onze reu vindt het allemaal geen probleem, hem moeten we eerder weg houden overal. Hij gaat er gerust bij liggen. Over een maandje word hij alweer 12 jaar, de tijd gaat zo snel.. Maar hij doet zich nog voor als een jonge hond dus we hopen dat 2017 weer een jaar wordt dat we van hem kunnen genieten. We kunnen hem nog lang niet missen, die lieve knul.
Hier goed door gekomen en de beesten ook. Wie gaat er zaterdag naar de vergadering fokkersoverleg van ascn
Fotsy
Geplaatst: 07-01-17 10:02
Aussie zijn echt springkonijnen, twee minuten niet kijken en spring op tafel ongelooflijk snel zijn ze. Maar super lief
Michelleex
Geplaatst: 07-01-17 15:49
Bij ons mag hij niet zo maar op de bank .... en dat weet hij ook.
MadelonSunny
Geplaatst: 07-01-17 16:00
Zo te zien gaat het weer goed met Bloom
Dyson mag wel op de bank Tenzij er bezoek is uiteraard.
Wij hebben volgende week zaterdag onze eerste Canicross wedstrijd Het gaat met de trainingen zo goed dat we het maar eens een keer voor het echie gaan proberen.
Beautiful winter wonderland
Moonfight
Geplaatst: 07-01-17 16:26
Hallo dames (of zie ik een heer over het hoofd?) Ik lees al een paar maanden mee in dit topic. Zag eerst veel discussie over fokkerij en dergelijke en dat schrok mij een beetje af. Maar dat was tijdelijk gelukkig en nu lijkt het gewoon een gezellig kletstopic over Aussies
Sinds een paar weken hebben wij onze eerst Aussie in huis. Al jaren verliefd op het ras en afgelopen november was het zo ver. We mochten Finn mee naar huis nemen We zijn helemaal verliefd op ons zwarte monster. Ondertussen is hij de 10 kilo grens gepasseerd en groeit hij nogsteeds onwijs hard door! 6 weken-10 weken- 14 weken
En ik wilde zo graag een merle, haha! En welke kies je dan uit: een zwart/witte
Ik ben helemaal verliefd op die sproeten van jou hond!
MadelonSunny
Geplaatst: 07-01-17 16:41
Haha ja hier hetzelfde En een reu ipv teef. Alleen werd het bij mij dan een herplaatser dus dan zoek je al helemaal niet meer op kleur (en geslacht). De volgende wordt echt een Red Merle teef Het wachten is alleen op toestemming van mijn vriend voor een 2e
Marlou_
Geplaatst door de TopicStarter: 07-01-17 17:06
Welkom!! Wat een Lieve pup, zie je niet heel vaak een twee kleurige aussie, wel?
Evi is net loops en ik vertrouw het niet zo. Ze is ontzettend rustig, slaapt veel, eet niet, drinkt nauwelijks. Buiten speelt ze wel maar ze lijkt weinig energie te hebben. Ze is nu drie weken gestopt met vloeien ongeveer. Ze had dit de vorige loopsheid ook maar nu is het erger. Ik ga haar zo even temperaturen maar we zijn een weekend weg dus hopelijk heeft ze geen koorts. 17 maart word ze gesteriliseerd, dat moet schijnbaar 3 maanden na de loopsheid.
Edit: net gemeten en het was 37.8 dus das goed. Dat stelt me wel weer gerust.
Bubba gaat goed, die is lekker energiek, mag nog wel een klein beetje groeien maar ze is nog geen 6 maanden. Hopelijk groeit ze nog een paar centimeter
Ik vind discussies voeren niet erg.vind ook dat het een prettig topic is,waar veel echte liefhebbers zitten.en dan word het fokken ook besproken. Welkom met je pupje.fci of asca stamboom? 2kleurig komt inderdaad minder vaak voor.veel plezier er mee