De BB ziet er ook goed uit en de hurta ook Google vrolijk verder
Balen dat kleine Emily zo lang moet wachten Kan de operatie niet in andere kliniek gedaan worden
xxdomiixx
Geplaatst: 06-05-16 20:09
Emily update: dinsdag heeft ze weer een dagopname gehad, kreeg weer aanvallen. Woensdag was ze nog steeds niet opgeknapt maar dat duurt altijd even. Ze heeft behoorlijk last van diaree, wordt nu wel iets minder. Vanochtend had ze weer een aanvalletje maar gelukkig niet de "noodspuit" nodig gehad. Vandaag extra medicijnen meegekregen, stilletjes aan leggen we een hele apotheek aan voor Emily nog even volhouden, dinsdag kan ik haar naar Utrecht brengen.
potver zeg.. nou hoop dat t strakjes echt gaat helpen en ze er van af is na de operatie.. zo is t geen leven voor t beestje.
xxdomiixx
Geplaatst: 11-05-16 15:32
Emily Update!
De operatie is goed gegaan, de shunt kon niet helemaal dicht gemaakt worden (dat zou te veel druk geven op haar organen). Ze is nu op de intensieve zorg afdeling, ik kan haar 24/7 zien via de webcam. De eerste 24 uur schijnen het spannendst te zijn dus ik ben benieuwd hoe het morgen gaat.
Emily mocht vandaag om 18.00 uur weer mee naar huis ze doet het goed, ze mag nu 14 dagen niet rennen/spelen/springen/traplopen. Ik zal de dierenarts om sedatie vragen, want dat gaat ze nooit volhouden
Fijn dat ze weer thuis is. Hopelijk voelt ze zich een stuk beter straks.
Mijn stoere mannetje was deze week alweer 2 geworden! Ze hebben nog even rust. Straks komt er een heel ander vriendinnetje bij, ietsje groter. Als er genoeg pups uitkomen iig.
Haha, ja. Wordt sowieso wennen, een grote hond erbij.
Naisven
Geplaatst: 25-05-16 13:56
Hallo allemaal,
Ik meld me ook maar eens hier. Ben tot nu toe in het bezit van een Schotse collie reu, maar wil er heel graag een Chi bij. Wat me tegenhoudt is dat ik bang ben bij een malafide handelaar terecht te komen. Hebben jullie tips of aanbevelingen? Ik zou graag een langharige Chi willen, hoeft geen pup te zijn wat mij betreft.
Wil je een rasechte? En een 2e kanshondje.. Met chi's ben ik best bang voor zwaar verpestte hondjes. Dus van die onopgevoedde poedersuiker. Er zijn ook zat mensen die een keer een beetje fokken zonder bijbedoelingen.
Nee ik geef er niks om of het een rasechte is of niet. Voor wat betreft Schotse collies nemen we al 20 jaar een herplaatser of 2e kans hond en hoewel ze soms wat "gebruiksaanwijzing" hebben bij het binnenkomen, passen ze zich snel aan en hebben we er toch leuke honden aan.
Mijn merle teef is ook een herplaatser Heb in begin wel last gehad van overmatig keffen maar was goed te corrigeren en heb nu een leuke hond aan haar . Veel chi s zijn wel verwende krakken . Zo ook die van mijn ouders .