Hondenshows

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Neej

Re: Hondenshows

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-14 20:29

1U niks voor Oll. Welshjes hebben het wel goed gedaan, want zowel BIS pup en BIS Veteraan waren Welshjes :D Maargoed was wel een gezellige dag :) De locatie is slechter dan de hallen in Wijchen, maar het was dit jaar echt minder erg dan vorig jaar :') Wij zaten vorig jaar in de andere hal (zaten nu net als jullie bij de erering) en eerlijk waar, ik ben nog nooit zo bang geweest dat er iets zou gebeuren als toen. Hutje mudje op en in elkaar, kon je kont niet keren, al die honden op elkaar. Vreselijk. En dat was nu, zonder benching, ook in die andere hal, echt al minder. Maar het blijft een verre van ideale locatie.

En nul winkeltjes ook he, alleen Paul en een meneer van Natudog en Henty z'n broer volgens mij :+

dalmarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-14 22:58

ja dat was ook maar een handje vol..bij de erering in de hoek naast Jean Peau zat er ook nog een verstopt ;)

Neej

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-14 23:29

Ja dat was Henty z'n broer en Natudog :P Vriendlief attendeert me er op dat er in de andere hal nog stands waren maar die heb ik niet eens gezien _O-

essiesilly

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-14 10:26

Ik snap echt niet dat mensen daar nog inschrijven.. Het is zooo klein druk smal donker geen sfeer.. Nee echt zonde van m'n geld. Vorig jaar 1 keer en nooit meer :D

ivy_power89

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-14 10:45

2 van mijn pups zijn geweest, waarvan ik van 1 niet wist dat die zouden gaan.
Teefje heeft weer een veel belovend met heel mooi rapport en de ander (reutje) had wat ik kon zien een belovend, geen idee wat daar over gezegd is. Hoop dat ik nog een kopietje van het keuringsverslag krijg.

essiesilly

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-14 11:03

Huh maar spreek je die mensen niet dan? :)

ivy_power89

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-14 12:11

Nee van de 10 puppy mensen spreek ik er met regelmaat 5. Maar dat is niet gek toch? Je kunt niet met allemaal goed contact houden

Neej

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-15 10:11

SCHOP!

Afbeelding
Hallo meneer de fotograaf, watdoeeeeeeeeeeje?

De Bolle (aka Multi Ch. Multi W. Forever Texas from Churchknights) maakte er zijn eigen feestje van op de Hond van het Jaarshow gister :D "he owned the catwalk" en wat mij betreft was de Welsh Springer weer prima vertegenwoordigd met 3 mooie reuen waarvan er eentje zelfs de groep won! Wij zijn al hartstikke trots dat Oll überhaupt mee mocht doen en het was een super afsluiting van een prachtig showjaar waarin ie veel meer heeft gehaald dan wij ooit hadden durven dromen :D

En nu ist klaar :) We gaan eind van de maand nog even onze jaarprijs ophalen in Waalwijk en verder.. Voor mij is het klaar :) Als Kell 'm nog eens mee wil nemen mag dat uiteraard maar ik ga 'm niet meer zo fanatiek inschrijven als afgelopen jaar! Dat houdt natuurlijk niet in dat ik klaar ben met showen, onze hope for the future Nimber (leeuwhondje van Kell wat ik co-own ^^ ) mag onze dromen nu waar gaan maken en er zitten nog ontzettend leuke showdingen in het vat voor komend jaar :D We zijn echt vet leuke plannen aan het maken en ik ben benieuwd wat 2015 ons gaat brengen :D

dalmarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-15 10:17

Ah is die van jou! En natuurlijk Nimber van kelly..leuke pup!
Die korte rokjes op een catwalk haha..ik durfde al niet eens een panty aan ipv mn legging hihi.

Ik heb gisteren ook echt genoten, mijn eigen gefokte reu deed het alsof hij nooit anders gedaan heeft.
Kijken of ik nog wat fotos tegenkom

Neej

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-15 10:37

Dat is de mijne ja :D Met stip de LEUKSTE welsh die er was, dát weet ik zeker :D

Ik heb de jouwe ongetwijfeld ook gezien maar er stonden volgens mij 3 dalmaten? Dus weet niet welke precies van jou was hahahaha :P

Facebook van Kynoweb staat al het een en ander :)

Donja

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-15 10:57

Leuke foto van Ol!!

Dit jaar staat het schowen hier ook op een lager pitje dan afgelopen jaar. Heb wb de spanjaarden nu niet zoveel zitten.. Cita is NL kampioen geworden afgelopen jaar en die gaat dit jaar voor het eerst gedekt worden is de planning. Gabi moet nog 1 puntje in Dld om duits kampioen te worden, dus dat gaan we doen. Vanaf augustus hoeven Jay en Sunny pas weer voor hun laatste nl puntje, die hebben beiden al 4 punten te pakken, maar worden 30 juli (sunny) en 5 augustus (jay) pas 27 maanden.. Verder heb ik geen spanjaarden die nog iets moeten halen.. dus alleen Gizmo gaat dit jaar nog echt ingeschreven worden. Die wordt 19 februari 9 maanden en kan vanaf dan de jeugdklasse in...

Dit jaar maar een beetje rustigaan dus, met de bruiloft die gaat komen wordt het al druk genoeg!!

Neej

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-15 11:18

Ja precies hetzelfde hier, wij gaat in juni trouwen dus het is druk zat, zeg maar :P Hebben jullie al een datum?

Donja

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-15 11:37

zoals het nu staat 28 augustus (maar de locatie om het feest te houden waar onze voorkeur naar uitgaat heeft op die datum al een optie, dus we moeten even afwachten...) Muziek, taart, fotograaf, etc zijn al geregeld

dalmarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-15 16:30

Neej schreef:
Dat is de mijne ja :D Met stip de LEUKSTE welsh die er was, dát weet ik zeker :D

Ik heb de jouwe ongetwijfeld ook gezien maar er stonden volgens mij 3 dalmaten? Dus weet niet welke precies van jou was hahahaha :P

Facebook van Kynoweb staat al het een en ander :)

Mijn was degene die eerste opkwam en op t podium t meeste rechts stond

Thesserd

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 00:44

Super gave foto Renee! <3

Wij zijn 1 keer uitgenodigd voor de Hond van het Jaar show, maar toen had madam pups haha. Moet eerlijk zeggen dat ik het stiekem niet heel erg vond, lijkt me dood eng op zo'n catwalk :')

Renee, ben je nog van plan Bar of andere AA's te gaan showen komend jaar? :D

Dit wordt (hopelijk) onze nieuwe showhunk komend jaar:
Afbeelding

Afbeelding

Ik ben zo benieuwd hoe hij uit gaat groeien <3 Tot nu toe lijkt het allemaal goed, maarja dat zegt niet zo veel :+ Hij gaat wrs Dotan heten, niet zo zeer naar de gelijknamige zanger, maar naar de game (Dota) waar zijn stamboomnaam (en die van zijn broers en zusje) ook op gebaseerd is.

Neej

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 09:00

OMG Thess wat een cutie!!!

Bar ga ik iig nog ringtraining mee lopen en we zien wel wat de toekomst brengt qua showen :)

Ik was zelf ook wel blij dat ik niet op die catwalk hoefde hoor :') Volgens mij zou het ding instorten onder mijn niet-zo-lichtvoetigheid _O-

Evelien__

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 13:09

Zondag Genk gedaan:

1U
CAC
BOS

Vrij trots op m'n dame :D

Neej

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 20:36

Nice hoor :D Mag je trots op zijn :D

Leuke showtripjes aan het plannen met Kell hier joh, word er helemaal enthousiast van :D Nou nog een paar honden vinden die ik kan showen hahaahahahaa _O-

Wendy_Komen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 21:20

Heb nog wel een whippet in de aanbieding ;-)

Neej

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 22:24

Ooooooh een whippet :+: Je weet dat ik een enorm zwak voor whippets heb he ^^

Wendy_Komen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 22:26

Hahaha nee, niet eens. Mooie zwarte met top gangwerk in de aanbieding ;-)

Afbeelding

Neej

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 23:17

<3

Geef maar mee hoor :D

Ja echt, is een beetje gekomen toen met jouw nestje een paar jaar terug.. Die puppies toen :+:

Wendy_Komen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-15 07:02

Dit was 1 zo'n puppy. Erg mooi dier geworden met leuk karakter. Moeten we toch maar eens meeten. Ben ook wel benieuwd naar jou tuig in het echt.

kohtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-15 12:45

Donja, jullie staan zelfs in de Onze Hond met foto !

Donja

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-15 12:56

Ik heb het gezien !! Gaaf he!