Bij mij deed er maar 1 pijn... die op mijn onderbuik... maar voor de rest vond ik ze geen pijn doen.. kietelen, beetje irritant gevoel... en een paar heb ik zelfs helemaal niet gevoeld... haha
Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Vanillia schreef:Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar foto's van alle rattentattoos!
Ik ga als alles goed gaat volgende week naar het Rattenhuis in Bergeijk om even te knuffelen met zowel mannen als vrouwen en om te kunnen ruiken of het echt niet stinkt.Heeft iemand van jullie ervaring met deze rattery?
S_en_Z schreef:Die keuze is voor ieder anders hooral wil ze twee slangenvoerratjes redden. Is ieder zijn eigen ding.
Vanillia schreef:Bedankt voor de reacties! Ik heb al even over en weer gemaild met het Rattenhuis en ze komen erg behulpzaam en vriendelijk over, jammer dat het kennelijk geen goede rattery is.. Ik had zelf ook vooral mijn bedenkingen bij het feit dat ze geen stambomen oid hebben, dus ga sowieso daar vragen of ze misschien toch een soort van administratie heeft hoe oud de ratjes zijn geworden en waar ze aan zijn overleden. De reden dat ik bij ze terecht kwam is eigenlijk puur dat ze in de buurt zitten. Ik moet uit Tilburg komen, veel ratteries zitten op meer dan een uur rijden (enkele reis) hier vandaan en voor een auto ben ik afhankelijk van anderen.
Ik ben zelf lid van het ratten.nl forum en pirats en heb inderdaad gemerkt dat ze vooral op ratten.nl erg fanatiek zijn. Nou moet ik zeggen dat ik hiervoor hamsters heb gehad en daarbij zie je ook veel fanatieke fokkers, maar ik moet zeggen dat ik het hele fenomeen van lange vragenlijsten met vragen als 'hoeveel zou je maximaal uitgeven aan je rat als hij/zij ziek wordt' erg ver vind gaan
Zijn er nog dingen waaraan ik ter plekke kan zien of het (g)een goede rattery is?