Weet je we kunnen doorgaan over testen, dna etc maar dat gaat sowieso nu niets veranderen als mijn teef dragend is!
Ik heb iig weer wat geleerd zullen we maar zeggen

Ik heb me (dacht ik!) voldoende ingelezen, heb naar mijn weten goed gehandeld en dan bedoel ik dat ik dus wel getest heb (mss niet alles maar iig heb ik testen laten doen ipv gewoon maar "lukraak" de reu van de buurman op mn teef te zetten (want laten we eerlijk zijn, dat gebeurd nog vaak genoeg)).
Binnen de rrcn (waar ik dus eigenlijk niets mee te doen heb maar waarvan ik dus wel het regelement gelezen heb mbt fokken) is het HD, ED en JME, alle andere testen zijn optioneel.
Bij de Weimaraner is dat HD en ECVO (volgens regelement in NL), de reu is een buitenlandse reu en is dus naast de 2 verplichte testen ook nog ED getest (en nee geen idee waarom, ik ging er vanuit dat dat verplicht zou zijn).
Ik beken dat ikzelf met ECVO niet bekend ben/was!
Zullen we het dan maar gewoon gezellig houden? Ipv via een schermpje van alles en nog wat naar elkaar toe te gooien? Want dat werkt sowieso niet

Na deze iets wat lange post ga ik iig niet meer in op posts met daarin enkel opmerkingen van wat ik had moeten testen/navragen/nazoeken etc.
Mocht ze dragend blijken te zijn dan meld ik het hier tzt wel... voor nu kruip ik onder mn mega grote meeleessteen