Melyoramel, oeh heel tof al! Ben heel benieuwd hoe het er straks met ook planten enzo uit gaat zien!
Ann, oh yikes, was het al tegengekomen in de research omdat het met garnalen natuurlijk ook niet is wat je wil, hoop dat het vanzelf weer verdwijnt!
Marisje76, die blue phantom even gegoogled, ziet er mooi uit! Hopelijk gaan ze het allemaal goed doen!
Ik had vanavond operatie bonsai

De in-vitro bakjes kwamen toch opeens vandaag al binnen i.p.v. vrijdag. Helaas was kwam het drijfplantje helemaal verslijmd aan

. Had toch al wat twijfels of ie wel paste bij mijn low-tech-met-kap aquarium, maar vond ze zo mooi

. Vanuit AquaSabi gaan ze er wel super correct mee om, kan kiezen voor geld terug of een tegoedbon. Normaal sturen ze ook wel vervanging, maar ze zijn uitverkocht. Nog even twijfelen wat ik ga doen, neig naar misschien dan toch maar kikkerbeet.
[ [url=m/uwY0RK.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/9iGPmk.jpg]Afbeelding[/url] ]
En nu maar weer verder indraaien... So far groeien de plantjes goed! De nieuwe heater zit er nu ook in, ben ik ook erg blij mee! Valt zo veel minder op zo'n dunne zwarte! En vind het erg prettig dat je kan zien of hij actief wat aan het doen is of dat de bak netjes op temperatuur is.
Nu hopen dat alles goed gaat (blijft) groeien! So far gaat het best goed!