Cupcakes, wat betreft die angst, bij Roetsj helpen de aroma therapie druppels van Dierenopppas Amersfoort heel goed ( en je wordt er zelf ook ontspannen van, als je ze op een doekje smeert en bij je in de buurt heb liggen
) Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
) 

fannetje schreef:Cupcakes, wat betreft die angst, bij Roetsj helpen de aroma therapie druppels van Dierenopppas Amersfoort heel goed ( en je wordt er zelf ook ontspannen van, als je ze op een doekje smeert en bij je in de buurt heb liggen)

. Maar wel heel fijn dat de medicatie 'm iig alweer wat rust in het koppie hebben kunnen geven
Idd even overleggen maar met je DA. Dan zou ik kijken of er een alternatief is wat wel langer gegeven kan worden of alsnog starten met supplementen en dat spul van de DA rond de jaarwisseling weer gaan gebruiken bv., als dat samen gegeven mag worden.
) zegt HOIIII
. Zo moeilijk te trainen dat, het is hier nogal de zoete inval en ze is er in haar ogen zo vaak voor beloond met aandacht als ik het niet vóór kon zijn. En honden trainen lukt nog wel, maar mensen....

Cody is even 2 uurtjes alleen thuis wat hij prima kan, nu kijk ik op de camera en zie ik dat hij een dramatisch moment heeft, mijn hart breekt..
Kan je hem niet eventueel gerust stellen via de camera? Dat deden wij bij Jip als hij even een dip had CupCakes_ schreef:Ach jeetje KimKan je hem niet eventueel gerust stellen via de camera? Dat deden wij bij Jip als hij even een dip had
Maar ja, dat is juist de reden waarom ik 'm heb.
scheelde mij nu teveel geld...