Oh wij hebben weer jeukende handen hoor... elke keer als je een nestje hebt, hebben wij de vraag: toch nog wel eentje erbij?
Ze zijn wel erg pluizig hoor. Is het laatste eitje ook al aan het piepen?
gerlindie
Geplaatst: 06-07-20 20:44
Cayenne schreef:
Huh, waar?
Haha, dan ga ik blijkbaar niet door voor de wasmachine Dan moet je me maar vertellen waar ik nummer 1, 2 en 3 kan vinden
Mayasfrenk
Geplaatst: 06-07-20 20:50
gerlindie schreef:
Cayenne schreef:
Huh, waar?
Haha, dan ga ik blijkbaar niet door voor de wasmachine Dan moet je me maar vertellen waar ik nummer 1, 2 en 3 kan vinden
Nou ik moet zeggen toen ik dat las dacht ik ojaaa daar!!!! Dus je bent in ieder geval niet de enige die dat dacht te zien...
Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!
Geplaatst door de TopicStarter: 06-07-20 20:54
Ja, baby 4 is onderweg! Ik gok dat die vannacht wel geboren zal zijn
Ik zie nu ook wat jullie bedoelen! Ik heb de koppies van de babies even omcirkeld Baby 2 en 3 liggen met de koppies naast elkaar naar beneden gedraaid
Cayenne
Geplaatst door de TopicStarter: 07-07-20 11:59
Het kwartet is compleet! Toen ik zojuist de middagcontrole deed was de jongste net uit het ei en nog helemaal nat
Baby 1: geboren op 1 juli (lutino opaline dame) Baby 2: geboren op 3 juli (?????) Baby 3: geboren op 5 juli (?????) Baby 4: geboren op 7 juli (lutino opaline dame)
Dus keurig steeds geboren met een dag ertussen zoals het hoort Het valt me wel op dat de oudste best voor loopt qua ontwikkeling. Die heeft sinds gisteren al de oogjes op een kier en op de foto lijk ik ook de beginselen van een kuifje te zien? Op zich is dat helemaal niet erg natuurlijk, maar dat betekent wel dat ik goed in de gaten moet houden wanneer ik haar moet ringen. De meeste kwekers doen dat rond de tiende dag maar die van mij halen dat vaak niet en moet ik rond dag 8 ringen, anders past het niet meer Mijn record van vroeg ringen was op dag 6
Je kunt goed zien wie de oudste, tweede oudste, een na jongste en de jongste is Zijn ze niet beeldschoon?
Laatst bijgewerkt door Cayenne op 07-07-20 12:07, in het totaal 2 keer bewerkt
Mooie foto waar je die twee dagen verschil goed op kan zien. Vier stadia dino's
Cayenne
Geplaatst door de TopicStarter: 07-07-20 12:06
Je kunt ook goed zien dat de oudste (rechts) lichtere oogdopjes heeft als de een na oudste (links). De lichtere oogdopjes betekenen dus dat het een lutino is Ze krijgt dus rode oogjes en de jongste ook.