xDenies schreef:Langzaam aan begint het hier wat rustiger te worden buiten. Het is hier ruim 2 uur dikke oorlog geweest los van het geen wat daar voor al werd afgestoken. Toen ik dacht, 'Het is nu even rustig, even snel plassen', ging het eigenlijk 'mis'. Toen we buiten stonden werd er een pot met gigantisch veel siervuurwerk afgestoken en Bodhi weet niet wat ie met al die lichten moet. Dus die reageerde door te blaffen, daar kwam ander knalvuurwerk bij en toen was Mera eigenlijk in 'paniek'.
Uiteindelijk is ze dicht tegen me aan gekropen en heeft ze in een soort tentje onder mijn benen gelegen. Tegen 12 uur kwam de rust wat terug en is ze gaan kluiven. Maar ja daarna brak de oorlog hier weer los
Los van alles vind ik toch dat ze het weer goed hebben gedaan. Het had relaxter gekund maarja, dat weet je toch pas op het moment suprême. Ze liggen hier nu/slapen nu. Als het echt wat rustiger buiten is gaan we nog even de tuin in en dan hopelijk slapen

(buren hebben een feestje dus voorlopig …..)
Goed om te lezen dat het zo voorspoedig bij iedereen liep.
Succes met proberen te slapen waardeloos is het gewoon.
kiwiwitje schreef:Helaas vonden de buren t toch nog nodig om af te steken net toen ik de hondjes in de auto wilde mikken dus Djes is toch nog geschrokken. Leek in de auto eigenlijk gelijk weer relax. Maar toen we op de zaak aankwamen was ze toch wel flink onrustig. Daarin tegen is ze gelijk gaan plassen zonder miepen.
Ze is zo moe, dus ik denk dat t allemaal gewoon een beetje veel was voor der. Ze wilde haar brokjes net niet eens meer eten dus maar even vlees gegeven. Dat ging er wel in.
De paarden neuzen waren een groot succes. Chick had die van haar met 25 minuten op en die van boellie heb ik na ruim 3 kwartier afgepakt. Djessey vond hem geweldig tot de knallen dus die mag morgen kauwen
Agosh helemaal van slag gewoon door dat rot vuurwerk als ze gewoon even rekening met ons zouden houden hè tis gewoon niet nodig.
Kimvicious schreef:Gelukkig nieuwjaar!
De frikandel therapie vind ik wel geniaal
Hier tv net iets harder dan normaal, gordijnen open zodat ze naar de "lichtjes" kunnen kijken en er geen kind aan gehad!
Grote vriend Mooz en kleine vriend Diamond waren hier en die hebben er allemaal zo goed als volledig doorheen geslapen
(En Skye gaat als grote meid het nieuwe jaar in, ze is eindelijk loops!)
[ [url=m/svWDeR.jpg]Afbeelding[/url] ]
Grote Mooz knuffels
[ [url=m/Z16ljY.jpg]Afbeelding[/url] ]
Op naar een top 2020 voor alle pups, eigenlijk-geen-pups-maar-toch-pups en puppenbaasjes!!!

Gefeliciteerd met haar eerste loopsheid !
NorwayFjord schreef:Gelukkig nieuwjaar!
Hier ging het over de dag heen steeds minder, vanaf het donker werd heeft Mulan op het balkon geplast want ze wilde echt niet meer mee naar buiten (en ik liever ook niet, ben bang voor vuurwerk als ik ertussen moet lopen en wil het niet op haar overbrengen). Nu binnen met de gordijnen dicht en een kluifje gaat het dikke prima, niks aan de hand.

Ik heb zelf toch niks met oud&nieuw dus voor mij goed zo.
Gelukkig dat die van jou wel op het balkon wilde plassen ! Ik deed de deur open en mevrouw dacht nope dus dat werd het vuurwerk trotseren.
Fijn dat alles goed is verlopen verder.
arabella2000 schreef:Hier was het dit jaar goed te doen.
Senna was vlak na 12 uur wel gestressed. Maar bij lamge na niet zo erg als vorige jaren.
Inmiddels ligt ze alweer te slapen in mijn armen.
Buddy heeft een hele tijd liggen knagen. Ik had ze extra veel en grote lekkere knoken gegeven. Op een gegeven moment was alles toch te spannend en toen begon het rondlopen. En nu net weer knagen.
Gioia boeit het allemaal niet en die maakt van de situatie misbruik om van alle knoken het lekkerste stukje te eten

[ [url=m/qiK3Pl.jpg]Afbeelding[/url] ]
Kwa hoodies: voor senna ideaal. Maar busdy wil hem liever af zien. Ook heb ik bij hem nog propjes tissue in de oren geduwd voor meer demping. Zijn kleine oortjes sluiten niet genoeg af. En nu dempt het wel flink wat geluid.
En de honden snurken met die banden om, normaal een heel stuk minder. Dus niet iets om te laten dragen zonder toezicht.
Maar voor sommige honden zeker een uitkomst.
Interessant hoe je dat hebt gedaan wel heel fijn dat het werkt voor jouw honden !
Esplendido schreef:Hier ging onze pup van zes maanden zelfs mee naar buiten om te kijken. Dat vond ze toch ook wel spannend dus ze zat tussen mijn benen naar het vuurwerk te kijken. Ze kon ook gewoon naar binnen, maar bleef liever buiten bij mij. De rest van de honden en de kleine pups trokken zich er niets van aan en sliepen rustig verder.
Fijn dat het goed ging ! Stiekem kunnen ze niet zonder ons.
Hier ging het ook goed buiten tot er met naar buiten stappen (had haar in mijn armen) net een rotje voor de deur werd gegooid. Zelfs met een cobra verderop reageerde ze iets bangig maar het ging wel.