Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Indy_Mouse_9 schreef:Dank je Nickeltje!
Heb je al van hem geproefd, Century?
Het klinkt wel als een goede deal
tamary schreef:En wat voor kast wil je gebruiken? Standaard blokkendoos of iets wat misschien makkelijker is voor je qua tillen, etc.?
LieveLoes schreef:tamary schreef:En wat voor kast wil je gebruiken? Standaard blokkendoos of iets wat misschien makkelijker is voor je qua tillen, etc.?
De bedoeling is een spaarkast!we krijgen vanuit de cursus ook de raampjes die daarbij horen.
Ik zag dat aliexpress ook complete sets hebben voor imkers. Raden jullie dat aan?
LieveLoes schreef:Nee het gaat echt om bijvoorbeeld een beroker, veger en kastbeitel.
Welk soort kast hebben jullie? Ik vind de polystyrene kasten ook wel mooi, maar ik ben tamelijk lompdus vrees er dan een beetje voor dat ie snel stuk gaat.
Ik heb op marktplaats tweedehands spaarkasten gevonden. Hoe staan jullie tegenover 2e hands?
tamary schreef:LieveLoes schreef:Nee het gaat echt om bijvoorbeeld een beroker, veger en kastbeitel.
Welk soort kast hebben jullie? Ik vind de polystyrene kasten ook wel mooi, maar ik ben tamelijk lompdus vrees er dan een beetje voor dat ie snel stuk gaat.
Ik heb op marktplaats tweedehands spaarkasten gevonden. Hoe staan jullie tegenover 2e hands?
Net zo als tegenover de hele je mag enkel met jouw cursusgereedschap aan kast X komen ivm hygiene, maar er wordt aan de andere kant wel aan alle kanten met onderdelen van kasten tussen volken geschoven. Hygiene is zeer belangrijk, wees er dan ook consequent mee. Voor mij trouwens nog een reden om geen spaarkasten te willen (naast geen ruimte voor extra spullen, etc.).