geen vieze oogjes, hij heeft daar een wat donkerder gedeelte maar het lijkt nu net iets donkerder geloof ik. Hij was weer wat actiever toen ik met vertrok naar werk.
Hij is nog steeds niet fit, hij eet wel maar is kieskeurig. Ad alleen met dwang en wel carny en cosma natvoer. Ga hem vanacht weer enkel op m'n slaapkamer houden zodat hij gewoon rust heeft en voldoende eten heeft. Hij speelt een klein beetje en kijkt redelijk alert. Alleen echt nog ontzettend mager...
Hij woog 1100 gram. Vooralsnog meer dan waar hij vanochtend mee begon (1076 in ochtend en daarna 1120 en als laatste 1186 gram) maar hij moet het vast houden, wat het moeilijkste is. Heb nu wat meer verschillend voer in de slaapkamer staan, heeft die toch extra keuze. Hij ligt nu op bed en ik ga slapen. Heb hem net niet meer gewogen maar ik gok 1145 gram. Vanochtend had ik hem meer bijgevoerd over een groter tijdsbestek. Zolang hij morgen boven die 1100 is ben ik al blij.
Soms weet je ook niet waarom het bij de geboorte al moet zo goed gaat hè. Ik geloof dat het tot 5 dagen na enting duren kan. Als het langer duurt kan je hè toch afvragen of het wel van de enting is..
Zo moeilijk. Ik zou toch de DA even bellen voor advies. Misschien ook wat bloedafname...
Het kan wel tot 10 dagen na de enting hoor maar zeker iets om te overleggen met de DA of hij niet ondersteunt kan worden met wat anders dan ze nu doet.
Hij is duidelijk opgeknapt en speelt ook weer lekker. Eten moet hij wel nog beter doen dus ik blijf hem bijvoeren maar hij is in elk geval weer de stuiterende zelfe :p
Was sowieso een reactie op de enting, komt vaker bij de eerste enting voor. Hoop dat tweede enting wel goed gaat! Morgen ga ik ze ontwormen.
Ik was even aan het brainstormen en omdat mijn ouders bang waren dat 2 kittens te zwaar zou worden voor de oudjes zou het evt een optie zijn dat Thor en Saga daar heen gaan , Freya en Odin samen naar de collega en dan Loki naar de bokker en mocht het idd teveel zijn bij mijn ouders dat Thor dan terug komt. Of dat we afspreken dat het tijdelijk is want ik wil Tonic even rust geven , kijken of het dan wat beter met hem gaat. Maar of m'n ouders daarmee akkoord gaan weet ik niet. Hoop gewoon zo snel mogelijk een woning toegewezen te krijgen.
Nouja nog steeds met kraag en nog steeds zijn periodes dat die de hele tijd de kraag blijft likken. Zodra ik die af doe gaat hij weer likken. Dus hij moet nog wel eff met kraag. Dilemma's...
Gelukkig dat het over lijkt! Nu goed eten kleine man! Bijkomen jij!
Ik las het van die 5 dagen in de bijsluiter van het Vaccin. Vandaar!
Vervelend dat hij nog steeds zijn kraag draagt.. kan het niet wat anders zijn? Eten van de kittens, iets anders dat jeuk geeft? Of denk je echt puur stress?
Hij is altijd wel een beetje mager geweest dus beetje moeilijk te zeggen. Maar hij lijkt nu wel wat zwaarder
gaby12
Geplaatst: 06-02-17 23:15
Als je ouders voor 2 kittens gaan is dat juist veel beter dan hebben ze elkaar en laten ze de oudjes meer met rust dan wanneer er 1 stuiterbal zou komen die laat ze geheid niet met rust.