Iedereen fijne dagen en een gezond en actief 2017. Hier nu ook bezig met de website.de domeinnaam is aangekocht en maandag gaan we een startmaken met de site
wat een prachtige kerstkaartjes kan ook niet anders met een aussie op de voorgrond
mijn meid wordt ook groot, zes maand nu
ik ben toch zo verliefd op die kleine meid, onbeschrijflijk, klinkt misschien raar maar met onze eerste hond was de band echt niet zo sterk als ik met Bloom heb, is het nu het ras of iets anders, ik weet het niet
MadelonSunny
Geplaatst: 19-12-16 23:52
Fijne feestdagen!
MadelonSunny
Geplaatst: 21-12-16 21:21
Meer mensen die een Woefbox of andere Christmas box voor hun Aus hebben? Bij ons kwam hij net binnen en Dyson is zwaar beledigd dat hij moet wachten tot kerst
Ik had iets willen kopen maar wat we aan Evi geven pakt Bubba (de pup) af en dan zit evi ons zo verpietert aan te kijken. Evi speelt nu een stuk minder met speeltjes omdat bubba alles afpakt. Wel een beetje jammer haha
paddraigh
Geplaatst: 22-12-16 17:34
Wat een Super leuke honden en foto's zie ik voorbij komen!
Ook ik ben mijn langzaam aan het oriënteren op een aussie of border. Hoe zit het met jacht gedrag met bv reen konijnen vogels. Die zitten hier heel veel. Mijn bedoeling is dat ZE ooit mee gaan als ik met paard lief ga rijden. Straat over en we zijn in het natuur gebied. Dus zoek echt het alerte in een hond met betrekking op baas ipv andere dieren. Het zou ook aan het karakter liggen natuurlijk. Maar oriënteren is altijd goed dacht ik. En zijn het zenuw honden? Ik bedoel niet het drukke want dat is geen probleem, ruimte genoeg. Maar echt rillen hijgen etc
Onze ene aus heeft geen jachtgedrag (er kunnen wilde konijnen voor hem oversteken en hij negeert ze) en kan overal mee heen zonder te hijgen.
De ander moet ik in de smiezen houden want als het rent is het leuk om achteraan te gaan. En in nieuwe omgevingen blijft ze hijgen en soms zelfs rillen.
Dus... het kan beide. Ze zijn er in iig allebei wel heel goed in om mijn voeten warm te houden.
Onze beide honden mogen nergens achter aan en ik heb een aussie en stafford.heeft ook met opvoeding te maken.maar onze is ook niet echt een jager.ik vind het fijne honden,maar er zijn verschillende karakters binnen de aussie dus zoek een fokker die bij je wensen past
Fotsy
Geplaatst: 22-12-16 20:50
dat probeer ik dus ook keona maar lukt nog niet zo goed natuurlijk een pup van zes maand dat ik van in de woonkamer op de weide achter een fazant zie aanlopen, is nog moeilijk te corrigeren pfff wordt nog wat met die dame van me
keona
Geplaatst: 22-12-16 22:31
Fotsy schreef:
dat probeer ik dus ook keona maar lukt nog niet zo goed natuurlijk een pup van zes maand dat ik van in de woonkamer op de weide achter een fazant zie aanlopen, is nog moeilijk te corrigeren pfff wordt nog wat met die dame van me
De aanhouder wint.mijnstaff doet het ook niet meer