Vandaag met Sienna naar de dierenarts geweest voor de snaptest. Alles was goed, jeah! Dat waren de laatste testjes om groen licht te geven voor het fokken! Dus over anderhalve maand gaat ze naar de kater! Ben zooo benieuwd!
S_en_Z
Geplaatst: 09-06-16 06:57
Het topic is al even niet actief... jammer!!
Even wat leven in de brouwerij!
2 kleine koters uit het nest van Anne_mieke88 komen bij ons wonen!
Afgelopen weekend het hele nest gefotografeerd.. was al verliefd.. maar in het echt nog meer!
Flabbergast
Geplaatst: 09-06-16 11:43
Oh wauw S_en_Z ik ben jaloers, ik volg al een tijdje dit topic en vind ze ZO leuk (Zeker de rooie) !
Ik heb al twee halve Maine Coon's waarvan er één absoluut geen nieuw vriendje wil
Laatst bijgewerkt door Flabbergast op 09-06-16 12:18, in het totaal 1 keer bewerkt
Sienna is vanmiddag in de sloot gevallen Ze dacht dat ze over onze polyester kano kon rennen en gleed uit. Klom zelf meteen weer de sloot uit gelukkig. Gekke poes. Heb wel m'n vader/broer op hun donder gegeven. Beter opletten als ze in de tuin is!!
Oeps, natte poes wel balen.. eerst de sloot in en daarna nog douchen zeker
Anne_mieke88
Geplaatst: 10-06-16 08:25
Aaaaah arme kittie goede les voor haar. En twee keer water natuurlijk ook nog douchen.
Ze zijn zo leuk de kittens. Senz heeft true colors en simly red gekocht en maandag komen er mensen kijken voor ram jam black betty en mozarts symfonie nr4
Waarschijnlijk nog een huisje zoeken voor moonlight sonata Heb wel aangegeven dat ik moon en mozart het liefste bij elkaar plaats omdat die twee echt aan elkaar gehecht zijn. Spam Moon Mozart Betty
Ik heb thuis ook twee main coons, ze zin over het algemeen erg lief (behalve als je ze wilt kammen ) en Bul kan op commando zitten en pootjes geven
Doddel Bul
Diablo
Geplaatst door de TopicStarter: 26-06-16 17:09
Ik heb me al een tijdje niet laten zien in dit topic, maar meld me nu toch even. Onze Sammy is vrijdag in geslapen. Hij zat heel vaak verstopt, dan kon hij niet plassen. Zo ook twee weken terug. Toen hebben we hem (weer) naar de dierenarts gebracht om hem te laten catheteriseren. Helaas werd hij toen snel heel ziek, na bloedonderzoek bleek dat zijn nieren niets meer deden. Die hebben zo'n klap gehad door iedere weer verstopt te zitten, dat ze nu teveel beschadigd waren. Hij is het hele weekend gespoeld en nog werd het niet beter. We hebben hem toen naar huis gehaald, tegen beter weten in gehoopt dat het toch nog zou verbeteren. En dat leek ook even zo. Hij wou alleen niet eten, dus ben ik gaan dwangvoeren. Ik had vrijdag nog weer vloeibaar voer voor hem op gehaald, toen Sammy bij thuiskomst opeens heel slecht werd. Hij wilde en kon bijna niets meer en hij had duidelijk pijn, vooral als hij aangeraakt werd. Toen hebben we hem mee genomen naar de dierenarts, dit was niet eerlijk meer voor hem. Na de narcose spuit begon hij heel erg bloed over te geven, hij was er echt heel erg slecht aan toe. En hij bleef gewoon lief.....dat was zo tekenend voor hem, zijn enorm lieve, zachtaardige karakter. Tot op het laatste moment, zelfs bij de dierenarts op de tafel, en zo ziek, bleef hij kopjes geven en lief voor ons. Sammy is gelukkig heel rustig gaan slapen, maar ik mis mijn mannetje.....hij was mijn vriendje, mijn allesje. Hij was nog maar drie jaar, hij had nog helemaal niet mogen gaan. Ik had hem nog zo graag langer bij me gehad.....