Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

En nog even rondneuzelen want da's er gister helemaal niet meer van gekomen
Oh en mogen ga ik ook
ZONDER hond
ben ik gek of ben ik gek

Jammer genoeg werd Wilma met Sexy niet geselecteerd voor de grande finale maar het was toch heel awesome om er een keertje bij te zijn 
Oll staat maar 5 punten voor, met állebei nog 1 show te gaan.. Dus dat wordt op het laatste moment toch níet de beste reu van t jaar

Maar dat moet je een keer op de foto gezien hebben voordat je doorhebt dat dat afleidt

Maargoed, je stónd er wel, in die mega eukanuba ring
én op de livestream

Het is echt maar een ukkie, of officieel een middelmaat. hihi 

Er is binnen ons ras best veel verschil in formaat en ook in zwaarte enzo.. Ik hou van een echte reu, met flink bone en formaat.. Maar er zijn genoeg mensen die mijn Oll te flink vinden en liever gaan voor wat fijner en eleganter.. Mag, kwestie van smaak
Neej schreef:Cool, volgens mij plaatst de dalmaat niet zo heel vaak in de groep toch?
Tenminste, ik dácht dat mijn favo dalmaatjes er ook zijn van t weekend
Als je een blondie voorbij ziet komen met een roodwitte aan de lijn dan ben ik het
Vorig jaar was de dalmaat van een vriendin trouwens ook gekwalificeerd voor de hvj bedenk ik me nu idd.. Ook via groepsplaatsing
Wij hebben er dit jaar 4 op de hvj, dus 3 door groepsplaatsing, de Welshjes doen het lekker in de groepskeuringen tegenwoordig

vind het niet heel erg... Lekker uitgeslapen