Hondenshows

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

essiesilly

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-14 12:35

is er overigens nu iemand in amsterdam? is er een catalogus voor 2 dagen? zo ja zou iemand mij via pb een foto willen sturen van de beaucerons? morgen

Neej

Re: Hondenshows

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-14 13:05

JAAAAA ik had je al herkend op de foto van Kynoweb! Hoe lief! Gefeliciteerd :+:

En ook met de resultaten, natuurlijk :D

Ik ga zo weer richting amsterdam, voor de EWC vanavond :D En nog even rondneuzelen want da's er gister helemaal niet meer van gekomen :P Oh en mogen ga ik ook _O- ZONDER hond _O- ben ik gek of ben ik gek :')

essiesilly

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-14 13:11

heel gek, maar dat wist ik toch al :D :D

Donja

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-14 14:27

Ik ben er morgen, vandaag even bijkomen :D

Limoen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-14 14:34

Oooohhh wat gaaf zeg!! :D

Ik denk dat ik die van mij ga showen op de gezelschapshonden show in Zutphen.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-14 18:50

Gefeliciteerd en wat een gaaf verhaal, Donja!

Hier vandaag een ZG gelopen! Jammer genoeg kon er wel een andere hond op hem klappen, vriend (die hem voorbracht) lette gelukkig goed genoeg op om hem weg te trekken. Daarna liep hij toch een beetje gedrukt. Maar we hebben de kwalificatie voor de aankeuring. :D

Neej

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-14 22:58

Jaaa ik zag het op FB! Supergoed gedaan Merel :D

Wij zijn net thuis, hebben genoten van de Eukanuba World Challenge :D Jammer genoeg werd Wilma met Sexy niet geselecteerd voor de grande finale maar het was toch heel awesome om er een keertje bij te zijn :D

Nu moe, vroeg naar bed, morgen nog een dag :P

Neej

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-14 00:27

Zo ik kom net achter een misteller in mn jaartelling :oo Oll staat maar 5 punten voor, met állebei nog 1 show te gaan.. Dus dat wordt op het laatste moment toch níet de beste reu van t jaar -O-

Neej

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-14 23:04

Donja je bent gespot!

Afbeelding

Ik heb je ook nog even in actie gezien trouwens, in de erering :D

Tsaartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-14 08:59

Gisteren was Jazz haar show debuut. Ze is 2de van de 2 geworden met een veelbelovend. De keurmeester vond der prachtig, qua uiterlijk niets op aan te merken. Enige aanmerking was dat ze ringtraining nodig heeft :')
Ze liep met Esther en ze was aldoor op zoek naar ons als baasjes waardoor ze gestressd was in het begin. Later liep ze toch nog eventjes heel braaf en stond ze netjes. Wij zijn echt super trots op der en het was een goede ervaring voor ons. Volgende keer brengen we der misschien zelf voor :D
En qua karakter... dit weekend heeft ze echt laten zien wat een geweldig wereldhondje ze is. Als jongste pup midden tussen de drukte en blaffende honden lag ze totally relaxed te slapen. Essiesilly je hebt echt een geweldig hondje gefokt!

Donja

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-14 10:15

Ja, jammer dat we zo snel achter elkaar aan moesten, waardoor Gizmo niet lekker voluit kon lopen...
Volgende keer in de erering wel mijn jasje dicht.. Dit gewapper leidt af :D

Essiesilly schoot me ook nog even aan voordat ik met Gizmo 's morgens aan de beurt was! Hoe heb jij het met de beaucerons gedaan?

Donja

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-14 10:52

Neej

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-14 13:48

Jaja altijd jasje dicht in de ring he :P Maar dat moet je een keer op de foto gezien hebben voordat je doorhebt dat dat afleidt :P

Fijn Tsaartje, dat het goed ging! En de honden van Esther zijn gewoon heerlijk, als ik in de markt was voor een Beauce wist ik het wel hoor :D

Donja, de erering was zondag echt een zooitje met de puppen he. Heb ff zitten kijken omdat de pap van een vriendinnetje met zijn pupje meeliep, die had ik bijna niet gezien omdat ze 3 rijen dik binnenkwamen op een gegeven moment _O- Maargoed, je stónd er wel, in die mega eukanuba ring :D én op de livestream :D

essiesilly

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-14 19:25

Je hebt echt een geweldige hond donja! Prachtig!

Ja jazz was heel knap!! Heerlijk hondje, net mama! Ze moet nog wat wennen om met een ander mee te gaan maar dat komt helemaal goed!
De km was het er niet mee eens dat ze rechtst van me liep (ja baby van 4 maanden, liep even rechts en later links) en kreeg ik een preek over, waar ik een beetje op keek alsof ze raar was :p
En toen moest ik nog met bisou hahaha, word een deze dagen loops dus stond wat wiebeliger als normaal kreeg ik meteen heel kattig ja laat haar is stil staan ik ga er noet omheen lopen!! Uhhh oké :s ik had t dus al snel gehad ;)
Dus bisou had haar eerste zg, ook knap hahahah

Goldie vond het begin heel spannend, ontdooide gelukkig weer toen hij ging spelen met een andere pup :)
Ook hij kreeg een veel belovend

Donja

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-14 19:59

Vond de KM die we hadden ook niet erg vriendelijk.. Ik kon niet bij je blijven kijken, want mijn spanjaarden moesten nog na Gizmo, maar wel even leuk dat ik nu ook een gezicht bij je naam heb :D

essiesilly

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-14 21:04

Nee zeg maar gerust een takkenbos haha
Ze was echt niet leuk voor de honden (en mensen)

Ja dat is idd leuk :)

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-14 10:55

Klinkt gezellig :')

Wij waren allang blij met de paar seconde toen er naar Tay gekeken werd. Volgens keurrapport is het een grote reu :+ Het is echt maar een ukkie, of officieel een middelmaat. hihi

Neej

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-14 11:11

Km vond Oll vrijdag te groot.. En dan nog winnen van een kampioensreu die een stuk kleiner is én t reserve krijgen... Snap je nou dat ik trots was :P

Oh ja, en Oll is 49cm, gewoon bovenmaar standaard...

Wie zijn er volgende week?

LhinnOlijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-14 13:12

Wat een giller Neej! Blijkbaar toont hij beter in verhouding :P

Hier een teef die niet opgemeten mag worden, anders ben ik de sjaak. Ze is precies aan de maximale (boven)maat. Al toont ze niet zo groot... totdat je haar vergelijkt met andere teefjes.

Neej

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-14 15:01

Meh is een kwestie van smaak he ;) Er is binnen ons ras best veel verschil in formaat en ook in zwaarte enzo.. Ik hou van een echte reu, met flink bone en formaat.. Maar er zijn genoeg mensen die mijn Oll te flink vinden en liever gaan voor wat fijner en eleganter.. Mag, kwestie van smaak :)

dalmarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-14 19:58

Neej schreef:
Cool, volgens mij plaatst de dalmaat niet zo heel vaak in de groep toch?

Nee klopt...hoewel er dit jaar toch wel een aantal x 1 bij zat maar ook v buitenlanders dus die zien we niet op HvJ.
Daarnaast BIG 1 waren er maar 2 a 3 ( waaronder de mijne). Laatst in maastricht was er de dalmaat BIS1!

Vaak winnen de bassets v huikeshoven in onze groep

dalmarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-14 20:23

Neej schreef:
Km vond Oll vrijdag te groot.. En dan nog winnen van een kampioensreu die een stuk kleiner is én t reserve krijgen... Snap je nou dat ik trots was :P

Oh ja, en Oll is 49cm, gewoon bovenmaar standaard...

Wie zijn er volgende week?

In Cuijk? Ik zondagsmet 2 spikkels

Neej

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-14 22:36

Joehoe en de spikkels staan tóch op de planning om te bekijken :D Tenminste, ik dácht dat mijn favo dalmaatjes er ook zijn van t weekend :) Als je een blondie voorbij ziet komen met een roodwitte aan de lijn dan ben ik het :P

Ja wat jij hebt in de groep met de bassets van Gwen hebben wij het afgelopen jaar gehad met de Ami van Wilma hahaha :P Vorig jaar was de dalmaat van een vriendin trouwens ook gekwalificeerd voor de hvj bedenk ik me nu idd.. Ook via groepsplaatsing :) Wij hebben er dit jaar 4 op de hvj, dus 3 door groepsplaatsing, de Welshjes doen het lekker in de groepskeuringen tegenwoordig :P

dalmarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-14 19:52

Vandaag tijdens de Kerstshow werd mijn reu Reserve reu RCAC/RCACIB vanuit de kamp.klasse en mijn teefje maakte een nette 2U in de openklasse.
Maar wat een baggerlocatie..wat een herrie, met name die blazers.

Thesserd

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-14 19:55

Gefeliciteerd! :D

Ik ben niet geweest. Op de winner was de vacht van Lois al geen porem, maar nu is het helemaal verschrikkelijk :') vind het niet heel erg... Lekker uitgeslapen :P