Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
kiwiwitje schreef:Oh ze is zo knap oshaa! Ben heeel benieuwd naar de DNA uitslag
KimD schreef:kiwiwitje schreef:Oh ze is zo knap oshaa! Ben heeel benieuwd naar de DNA uitslag
Ik ben ook super benieuwd! Vind het een prachtige hond om te zien in ieder geval en er moet wel iets van herder inzitten, dat kan niet anders.![]()
EmptyWords schreef:Blijkbaar kan ik meepraten met dit topic.
Afgelopen maandag plotseling een hond vM 6.5 maand in huis gekregen. Past dat nog onder pup?
Maanon_ schreef:Oshaa; Wat een avonturen allemaal met Layla! Gelukkig is het goed afgelopen na de rozijnen. Maar moet zo lachen dat ze 3m boven de grond staat, alsof het doodnormaal isWat bedoel je precies met de 'dimmer switch'? Als Ivy te druk/overprikkeld was/is, legde ik haar op rust met iets te kluiven om weer rustig te worden. Bedoel je zoiets? Buiten kan ze ook zo snel overprikkeld raken, voornamelijk in het dorp, dan liep ze schuimbekkend naast me. Totaal niet meer te bereiken, en dan lijkt ze zelf ook niet meer te weten waar ze moet kijken/ruiken. Inmiddels na veel oefenen kan ik haar goed afleiden en neemt ze ook iets lekkers aan als beloning. Maar dat kwam pas met 3 jaar oud
De rondes over het land, in de polder of in het bos gaan wel prima. Goede recall, geen problemen. Maar de bewoonde wereld hebben we flink op moeten oefenen
Larissajulia schreef:@Oshaa wat een prachtige hond ook zeg!! Ik ben ook wel benieuwd welke rassen erin zitten!
Even een snel vraagje, weten jullie nog leuke/goede boeken over het opvoeden van een pup? Er is genoeg op internet te vinden en we hebben al een hoop boeken nog in huis van onze vorige hond, maar misschien weten jullie nog wat leuk leesvoer