Jeetje jongens.... Hou het gewoon netjes, ik voel me nu behoorlijk aangevallen (imo onterecht) en daarom heb ik mezelf hier dus NIET aangemeld!
Mijn teef is 4 en JME uit zich tussen de 6 maanden en 1,5 jaar (mijn teef heeft geen enkele klacht gerelateerd aan JME dus huiswerk gewoon gedaan hoor en het hebben van een da die weet waar ze het over hebben scheelt ook)

Ik had n mooie jonge RR reu op het oog, die was helaas JME positief (viel dus af als dekreu en is ondertussen gecastreerd!).
Sowieso, je kan alle testen doen die er zijn en dan nog kan je dikke vette pech hebben!
Iets met been there done that enkel dan in de paarden!Pretnest, laat me niet lachen! Dus omdat ik voor een bewuste kruising ga, waarvan ik gewoon zeker weet dat daar leuke honden uit (kunnen want weet nog niet eens of ze dragend is) komen is het dus alsnog niet goed.... zo komt het iig wel bij mij over
Ik ga hier dus ook niet meer reageren want heb zo geen zin in een imo nutteloze discussie.
Ik wens iedereen heel veel plezier met jullie pups/jong volwassenen toe!
Dat ze allemaal mooi uit mogen groeien en ook nog eens een lang, gezond en fijn leven hebben