Puppy erbij 2020

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Kaus

Re: Puppy erbij 2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-19 20:43

Ik wil ook hoodies voor mijn honden :)) Maar daar is mn vriend het helaas niet mee eens _O-

Wij doen nu aan frikandeltherapie. Elke keer als er een flinke knal is vieren we dat met frikandel. Dexter vindt het prachtig en schrikt nauwelijks nog van de knallen. Dundy profiteert gewoon van de frikandel want die vindt het helemaal niet eng _O-

Zonet even naar het industrie geweest. Daar was een groepje aan het afsteken maar die boden zelf al aan even te wachten totdat de honden hun behoefte hadden gedaan. Gelukkig deden ze dat vrij snel. Ik verwacht een prima rustige jaarwisseling met onze twee :D

punjab

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-19 20:48

Kaus das wel netjes dat ze ff wachten tot ze wat hebben gedaan. Gelukkig bestaan er nog zulke.

Haha profiteren voor extra stukje frikadel geweldig van Dundy.

ZoZenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-19 21:06

Kaus schreef:
Ik wil ook hoodies voor mijn honden :)) Maar daar is mn vriend het helaas niet mee eens _O-

Wij doen nu aan frikandeltherapie. Elke keer als er een flinke knal is vieren we dat met frikandel. Dexter vindt het prachtig en schrikt nauwelijks nog van de knallen. Dundy profiteert gewoon van de frikandel want die vindt het helemaal niet eng _O-

Zonet even naar het industrie geweest. Daar was een groepje aan het afsteken maar die boden zelf al aan even te wachten totdat de honden hun behoefte hadden gedaan. Gelukkig deden ze dat vrij snel. Ik verwacht een prima rustige jaarwisseling met onze twee :D

Ik de hele dag alleen dan met Kaas. Het regent hier de hele dag kaas, letterlijk. AJ staat meestal te ver weg net als er iets knalt en dan komt de kaas wel naar hem toe :').

AJ werd wat blafferig op de knallen, dus ik heb dat zo opgelost. Sinds vanmiddag heeft hij niet meer geblaft.

Nynkster

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-19 21:07

Hier ook weinig stress. Heb hem vanochtend mee gehad en begin van de middag naar de ponys. Daar waren ze carbid aan het schieten maar gaf hij weinig om. Nu houden we hem binnen op een snel plasje na. Hij is niet bang maar wil het ook niet opzoeken.

Esplendido

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-19 21:27

Hier hebben alle honden vandaag heerlijk in de tuin gespeeld ondanks de knallen. Nu liggen ze allemaal lekker te slapen. Zo fijn dat ze geen van allen bang zijn voor vuurwerk.

Anna79

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-19 21:48

Mila vanmiddag in het buitengebied uitgelaten omdat het hier oorlogsgebied is. Sinds vanavond bemerk ik wat stress bij haar. Wil de hele tijd bij me liggen en af en toe begint ze te hijgen, terwijl ze dat totaal niet snel doet normaal. Slaapt ook nauwelijks. Zit dus lekker met haar op de bank. Heb vanmiddag nog een paar lekkere kluiven voor haar gehaald ter afleiding maar daar taalt ze momenteel ook niet naar. Zal zo even een hersenwerkje voor haar klaar maken, kijken of dat haar een beetje afleidt.

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-19 22:14

De knallen binnen gaan goed. Djes vind ze buiten maar raar. Nu we in de wijk zitten.

Anna79

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-19 22:50

Hebben jullie trouwens in de gaten dat we in 3 weken 52 pagina's hebben :j :')

xLaraaj

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-19 22:52

En we zijn ook nog niet eens 2020 :=

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-19 23:02

Ja maar het is ondertussen al wel weer een stukje rustiger in het topic dan in de eerste pagina's :P

Ymor

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-19 23:59

Ik vind het de laatste dagen wel beter bij te houden.

xLaraaj

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-20 01:20

GELUKKIG NIEUWJAAR *\o/*

Kaus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-20 01:21

Gelukkig nieuwjaar!

Hier gaat het goed. Dundy trekt zich er nog steeds geen reet van aan. Dexter komt even om de hoek kijken voor knakworst (de frikandellen zijn op) wanneer de knallen heftig zijn en verder smokkelt hij van zn lekkers.

punjab

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-20 01:28

Gelukkig Nieuwjaar. *\o/*

Hier Senna ff blaffen naar vuurwerk maar vind zijn bot binnen lekkerder. Paard ook ff rondje racen en toen maar voor de bak slobber gekozen. :+

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-20 01:30

Gelukkig nieuwjaar *\o/*

Ik zit met Jip binnen waar we oud & nieuw vieren, want alles is heul erg spannend. Hij ligt er nu zo bij. Zijn eend is zijn steun en toeverlaat. :(:)

Afbeelding

Nynkster

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-20 01:30

Zonet ging t heel even flink los toen was hij wel even gestresst maar gelukkig gaat het nu weer redelijk goed. Hebben lampje aan gelaten en rustige muziek op. Dus het galmt niet zo in huisAfbeelding

xLaraaj

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-20 01:33

Hier ook 30min goed hijgen maar dat was het dan ook en nu ligt ze bij ons naar het vuurwerk op tv te kijken helemaal gefascineerd :+

ZoZenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-20 01:35

Hier maakt het ze nog steeds niets uit <3

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-20 01:35

Hier is Mera helaas rond half 11 ofzo gigantisch geschrokken samen met Bodhi. Dus het is hier anders gelopen dan gehoopt.

Lupa & Mera liggen dicht bij mij. Mera slaapt ondertussen wel door en heeft even gekluifd. Bodhi weet het nog niet zo goed.

Heb zo met ze te doen :(

Esplendido

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-20 01:39

Hier ging onze pup van zes maanden zelfs mee naar buiten om te kijken. Dat vond ze toch ook wel spannend dus ze zat tussen mijn benen naar het vuurwerk te kijken. Ze kon ook gewoon naar binnen, maar bleef liever buiten bij mij. De rest van de honden en de kleine pups trokken zich er niets van aan en sliepen rustig verder.

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-20 01:48

Happy newyear!

Djessey was aan t begin van de avond geschrokken van siervuurwerk. Maar daarna kunnen overtuigen tot plassen en poepen tussen de knallen in de tuin.
Boellie en chicka hebben gedroogde paardenneus liggen kauwen dus boellie heeft geen vuurwerk gezien _O-
Djessey vond t spannend maar was om te kopen met droge toastjes en die ligt nu tijdens t geknal in coma op de bank naast mij <3

arabella2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-20 01:48

Hier was het dit jaar goed te doen.
Senna was vlak na 12 uur wel gestressed. Maar bij lamge na niet zo erg als vorige jaren.
Inmiddels ligt ze alweer te slapen in mijn armen.

Buddy heeft een hele tijd liggen knagen. Ik had ze extra veel en grote lekkere knoken gegeven. Op een gegeven moment was alles toch te spannend en toen begon het rondlopen. En nu net weer knagen.

Gioia boeit het allemaal niet en die maakt van de situatie misbruik om van alle knoken het lekkerste stukje te eten :+

Afbeelding

Kwa hoodies: voor senna ideaal. Maar busdy wil hem liever af zien. Ook heb ik bij hem nog propjes tissue in de oren geduwd voor meer demping. Zijn kleine oortjes sluiten niet genoeg af. En nu dempt het wel flink wat geluid.

En de honden snurken met die banden om, normaal een heel stuk minder. Dus niet iets om te laten dragen zonder toezicht.
Maar voor sommige honden zeker een uitkomst.

NorwayFjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-20 01:52

Gelukkig nieuwjaar!

Hier ging het over de dag heen steeds minder, vanaf het donker werd heeft Mulan op het balkon geplast want ze wilde echt niet meer mee naar buiten (en ik liever ook niet, ben bang voor vuurwerk als ik ertussen moet lopen en wil het niet op haar overbrengen). Nu binnen met de gordijnen dicht en een kluifje gaat het dikke prima, niks aan de hand. :) Ik heb zelf toch niks met oud&nieuw dus voor mij goed zo.

Anna79

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-20 01:53

Allemaal de beste wensen voor het nieuwe jaar **\O/**

Hier ging het aardig, even een momentje toen de buurvrouw binnenzeilde en zich zo op mij stortte met de beste wensen terwijl Mila naast me op de bank zat. Mila grommen := , ze schoot gelijk naar de andere kant, doodsbang voor de buurvrouw die ze echt wel kent. Het overviel haar nogal geloof ik.

Verder viel het me alles mee vooral toen Mila mee mocht snoepen van mijn huzaren salade.

Kimvicious

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-20 02:18

Gelukkig nieuwjaar!

De frikandel therapie vind ik wel geniaal :P

Hier tv net iets harder dan normaal, gordijnen open zodat ze naar de "lichtjes" kunnen kijken en er geen kind aan gehad!
Grote vriend Mooz en kleine vriend Diamond waren hier en die hebben er allemaal zo goed als volledig doorheen geslapen :D
(En Skye gaat als grote meid het nieuwe jaar in, ze is eindelijk loops!)
Afbeelding
Grote Mooz knuffels <3
Afbeelding

Op naar een top 2020 voor alle pups, eigenlijk-geen-pups-maar-toch-pups en puppenbaasjes!!! <3