Wat een heerlijk koppie zo uit het blok! En wat een goed bericht over Odinn. Vaak hebben ze toch wel even nodig om te settelen op een nieuw plekje, maar met zo'n schranspartij is dat wel geregeld
Chinook is vanochtend voor de eerste keer uit het nest gesprongen Hij/zij scharrelt nu over de bodem terwijl mama Aura en papa Hermes hem/haar goed in de gaten houden. Daiquiri vind het machtig interessant en rent er ook achteraan haha Over een half uurtje zet ik Chinook weer terug in het nest. Dakota zit ook al te koekeloeren naar de buitenwereld Chinook met trotse ouders
Hij loopt er een beetje bij alsof hij verdwaald is Mooi ook hoe zijn ouders hem goed in de gaten houden. Als ze in het wild uit het nest springen, komen ze er dan nog weer in?
Ja, dat is onder kwekers nog echt een kunst om zo vol en groot mogelijke kuiven te kweken. Ikzelf selecteer natuurlijk niet onder mijn eigen vogels (de volwassen vogels blijven allemaal en zijn niet te koop ), maar er zijn kwekers die ieder jaar hun vogels met mindere kuiven verkopen om zo tot steeds vollere kuiven te komen. Maar mijn vogels lijken ze evengoed flink door te geven
Wow! Ik heb alles gevolgd maar toch heb ik het idee dat ik ineens een paar pagina's heb overgeslagen. Wat zijn ze al groot!! Heel mooi
Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!
Geplaatst door de TopicStarter: 08-05-16 18:11
Zoals jullie misschien hebben gemerkt heb ik de afgelopen week geen foto's van de twee kleintjes van Britt en Breitling geplaatst. Dat heeft een reden die ik momenteel nog niet kan noemen ivm sensatiezoekende meelezers, maar laten we voor nu even zeggen dat het een echt Slechte Eitjes scenario was . Ik zal er later deze week meer over vertellen, maar het was ook de reden waarom ik afgelopen week wegens omstandigheden even wat minder foto's heb geplaatst. Ik hoop er volgende week meer kwijt over te kunnen (met hopelijk goed nieuws...)
Ze zitten nog altijd binnen en groeien super en zijn ook heel alert Het zijn echt schatjes Ook de logeetjes doen het supergoed! De jongste heeft als bijnaam 'vampier' gekregen omdat hij/zij echt als een idioot tekeer gaat wanneer ik in beeld ben Het zijn echt bodemloze putjes
De logeetjes blijven in ieder geval nog tot volgende week Het hangt er een beetje vanaf of ik goed of slecht nieuws krijg Vogels die met de hand opgevoed zijn, zijn idd vaak wat tammer dan de kleintjes die door papa en mama groot gebracht worden. Maar ik moet zeggen dat ik tot nu toe maar weinig verschil merk, hoor. De kleintjes zijn dit jaar eigenlijk allemaal vrij makkelijk