Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kiekeboefje schreef:Anna, ik snap helemaal wat je bedoeld. Ben zelf zzp’er en zit hier ook vaak mee.
Voor een trimmer kan ik me een goede ziektekostenverzekering heel goed voorstellen! Dat is erg zwaar werk lijkt me. Plus de risico’s die het met zich meeneemt.
Ik had alleen niet verwacht dat het verschil dan in de kosten zou liggen maar meer in opleiding of locatie.
Wijslander goed geslaagd!
Wijslander schreef:Leuk weekend hebben jullie in het verschiet Karin!
Interessant om de verschillende prijzen van trimsalons te lezen. Wij hebben 10 december de eerste afspraak, ben zeer benieuwd.![]()
Voorlopig mag Dolci hier wennen en doen we nog even niks sportiefs (behalve wandelen natuurlijk), maar ik ben benieuwd wat de andere poedels doen!
Idylle, wij kunnen je helaas niet helpen maar zou mooi zijn als je hier oefenmodellen kunt vinden.![]()
Wij zijn vandaag naar een privé passessie bij de Dog Lounge geweest voor een 'garderobe' voor Dolci. Fijn om rustig in de winkel te kunnen kijken en passen in plaats van zelf op te meten, eindeloos te twijfelen en dan nog moeten ruilen enz. Echt een topservice die ze bieden.![]()
Nu zijn we in 1x klaar en hebben we alles wat we nodig hadden (en meer).Tuigje met bijpassende riem, regenjas (ook onze reu van 40 kg heeft er een), orbiloc lampjes voor allebei, een paar likmatjes en snacks.
Dat waren weer meer dan genoeg indrukken voor Dolci, ze deed het wel superknap!