Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
spookyskippy schreef:Ik heb een vraag.
Gisteren is een van de konijnen overleden, en ik wil haar graag laten cremeren. Weet een van jullie een goed crematorium omgeving Tiel?
en haar zusje zit nu alleen, daar komt nog wel een nieuw maatje bij(gecastreerde ram). Weet iemand een goede opvang in omgeving Tiel?
spookyskippy schreef:Ik heb een vraag.
Gisteren is een van de konijnen overleden, en ik wil haar graag laten cremeren. Weet een van jullie een goed crematorium omgeving Tiel?
en haar zusje zit nu alleen, daar komt nog wel een nieuw maatje bij(gecastreerde ram). Weet iemand een goede opvang in omgeving Tiel?
spookyskippy schreef:Oke, dankje. Ga ik daar zo naar kijken.
Bedankt love_animals en Lienie_F
Waar ze aan oveleden is is niet bekend. Ze werdt gevonden on het nachthok waar ze vredig bij lag. Zelf ben ik er niet bij geweest omdat ik op vakantie was (Gelukkig wel de terugweg). Daar kreeg ik een sms dat ze droevig en vreselijk nieuws had.
De dag voordat ze overleed liep ze nog vrolijk rond te hupsen, at ze goed, likte haar zusje en kwam naar degene die ze verzorgde toe (net als elke dag).
spookyskippy schreef:Ik denk het niet, ze heeft geen symptomen ervan. Ze heeft schone neus, is niet benauwd geweest, liep nog vrolijk rond en stormde ook nog op het eten af.
Ik zal over enten na gaan denken.
Morgen neem ik dan contact op met huizepluis
Zwerte schreef:spookyskippy schreef:Ik denk het niet, ze heeft geen symptomen ervan. Ze heeft schone neus, is niet benauwd geweest, liep nog vrolijk rond en stormde ook nog op het eten af.
Ik zal over enten na gaan denken.
Morgen neem ik dan contact op met huizepluis
Vhs geeft geen benauwdheid of vieze neus. Wel ineens dood neervallen zonder verdere symptomen.
nientje78 schreef:[ Afbeelding ]
Yv_ schreef:nientje78 schreef:[ Afbeelding ]
Stille meelezer kan zich toch niet stil houden..
Is dit nou een speciaal ras of kleurstelling? Mijn ene nijn lijkt echt als 2 druppels water, maar ik had het nooit eerder gezien dus dacht eigenlijk dat het gewoon een asbakkie was oid.. Maar nou zie ik die van jou voorbij komen
Sterkte spookyskippie