Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

JesdaPower schreef:Het is maar voor even Hilde. Nu is hij terug gekomen/gevonden maar het had ook heel anders kunnen aflopen. Dan zou zo'n lange lijn mij heilig zijn
Al die irritante takken die er in hangen etc
Zondag denk ik naar het omheinde bos hier in de buurt, kan 'ie daar even loslopen. Zijn daar over het algemeen ook geen knallen. Beau vindt de lange lijn gelukkig geen probleem, dat scheelt ook.

We gingen "kunstjes" doen, weaven en spinnen enzo, merk dat Ol daar echt ontzettend druk in z'n koppie van wordt dus dat doen we echt maar heel kort, 3 keer ofzo, en dan weer een rustoefening tussendoor, en dat werkt me een partij goed!
JesdaPower schreef:@Renee: Zie regelmatig foto's voorbij komen en het ziet er super goed uit!
Wat ik me alleen af vraag is, jullie trainen op verschillende plekken., ben je niet bang dat je (of een) hond de benen neemt en naar die mensen gaat die er op dat moment lopen of zijn
In ons groepje hebben we nog geen weglopers gehad trouwens, juist omdat we zo erg werken vanuit rust is mijn idee..
stond er van de kijken vorig jaar ze rende het huis door om maar door ieder raam te kunnen kijken gekke meid.
ze ligt liever te slapen haha, als het goed is word ze volgende week gedekt en dan hoop ik weer wat gehoorzaamheid met der thuis te kunnen doen, zou eigenlijk aankomend seizoen beginnen met Flyball maar dat zit er niet in als ze straks zwanger is. Dus dan maar volgend seizoen!