Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

En tja, ik ben geen grote fokker of keurmeester
Heb jij een groepsplaatsing of clubwinner?
Dus helaas, geen date in de erering, maar toch een blije Neej

Neej schreef:Leer dit: De organisatie van de winner is sowieso niet om over naar huis te schrijven. En op de een of andere manier is het er ook altijd GOOR. Ik heb echt een principe overboord gezet door in te schrijven hoor, en zelfs vandaag was het er al smerig. Bah. Ik blijf het geen fijne show vinden.

), hij kreeg dan ook een VB (keurmeester zei dat hij het jammer vond dat hij het CA niet mocht geven aan een pup van zo'n kwaliteit) en de keurmeester bedankte me voor het showen !
). Ze loopt nog beter achter een ander aan, dus dat was voor ons alleen maar een voordeel. Na het beoordelen van beide openklas honden, moest ik met Cita voorop voor het laatste rondje en won ze de openklasse. Voor het BOB kwamen de jongere teven de ring in. Ik hoefde nieteens een rondje te lopen, hij kwam gelijk met het BOBlint naar me toe! De andere openklasteef werd reserve.

vorige week in brussel geweest, 41 beaucerons in totaal waaronder 25 teven heeft bisou het res cac en cacib gekregen, de km zei ik kon niet om haar heen, ik vind haar bloed mooi! ze heeft een tang gebit (is toegestaan al willen we liever een schaar) en dat maakte dat ze niet op 1 stond helaas maar goed ook dit vind ik al super knap
van kampioensteven en open teven winnen